12 juli 2008 del 2
Startar om denna tråden!
Startar om denna tråden!
Jen82 skrev 2008-06-19 19:41:05 följande:
Hej Hej!
Idag var vi i kyrkan o övade med ena tärnan, o sen var de någons annans bröllop :) Vi stannade o titta för det får man.
Jag använder ett märke i från usa som sambon tog med hit förra sommaren i från usa :)
De ger bra resultat men jag har tre gånger var. Egentligen ska man bleka två gånger om dagen i en vecka. Men vi är två som delar paktet så en gång om dagen i en vecka. Fick ta paus mina tänder gjorde ont..
Oj oj oj två veckor kvar.
tjejer vad rekommenderar ni för tandblekning? har aldrig blekt tänderna förr...
Vi gifter oss också 12 juli ;D
Idag har vi hittat kostym, skor och skjorta till m2b ;D
igår hämtade vi ringarna ;D
kvar: provsminkning (måndag), tona håret (tisdag), betala fotograf och tårta, göra placeringskort, betala bordsdekorationer och brudbukett, betala bröllopsresan ;)
Ska också bleka tänderna (har fixat mitt via min tandläkare) och behöver jobba lite på solbrännan;)
Känns farligt lugnt...
propp: visst var det pirrigt när man träffade kantor och präst. Blev riktigt nervös när hon började spela Mendelssohn
Var gjorde du provsminkningen? Jag ska provsminkas på torsdag på Make up store i Malmö.
Snart e det dags!
Åhh vad det börjar närma sig med stormsteg. Jag tycker att det går galet fort allt och fortfarande mycket kvar att fixa. Hur är det med er andra? Vad betalar ni för alla blommor samt frisör + smink... Jag ska tydligen betala 2000 för alla blommor och 2000 för hår samt 500 för smink. Känns mycket men jag vet inte. Hur mycket får ni betala??
Blommor kommer gå på ca 1600, 500 för hår (en kompis mamma som är frisör), 1000 kr för provsmink och sminkning på dagen B (make up store).
Dina priser låter ganska rimliga tycker jag. Det är nog vad det kostar...
Flamora skrev 2008-06-28 23:16:29 följande:
Sommarbrud 08 skrev 2008-06-28 23:26:15 följande:
EnaOline skrev 2008-06-28 20:19:17 följande:
Puh...115 vigselprogram utskrivna och 115 rispåsar ihoppysslade på 6 timmar...känns otroligt skönt så här en söndageftermiddag!