12 juli 2008 del 2
Startar om denna tråden!
Startar om denna tråden!
Hej Hej.
Har du mkt kvar i planeringen Enaoline?
ja en hel del! kyrka, präst och klänning är fixad, lokal ska titta på en nu på fredag. smink fixat, frisör inte hittat någon än, fotograf, inte fixad, kostym och ringar inte fixad.. huvva.. jag är ganska stressad! vi ska ha buffè, så vi ska bestämma ett tema där (det blir nog medelhavs mat) musik ska laddas hem, tärnor fixade, bestman, ska fixas... ja en hel del att göra!
Hej!här är en till som ska gifta sig den 12 juli.Är det okej om jag kommer med?
Välkommen Catalina! ;)
På fredag ska lokalen fixas, och ringarna är på gång och kostymen ska köpas nu den 10:e så här händer en hel del! Jag fick just ett kul mail av en av brudtärnorna: GLÖM INTE ATT ANDAS OCH NJUTA skrev hon.. hihi ;)
Hehe.
Detta har vi kvar :
- Ringar
- dekorationer
- bestämma tårta ordentligt. en andra provsmakning pga de första var inte så som vi trodde den skulle.
- jag måste göra provuppsättning av håret
- köpa underkläder har redan korsetten klar
- bordsplacering
- festhäftena måste göras
- träffa prästen ( hoppas de ringer snart)
- bestämma musik
- bestämma dans
- planera dagen D tider osv tillsammans med tärnor osv
- bestämma mat ( pappas sak att fixa)
- kolla vad alla dricker
- kolla med de som glömt att svara nu vid osa datumet.
Vilket osa-datum har ni? Vårt går ut imorn...nästan alla har svarat, men väntar fortfarande på några...såklart...
vi har många olika :P
Nej vårt första för gäster inom sverige var 8april men de var inte så många som kunde,
vi bjöd fler o satte 30/4.. o nu blev de några eftersläntrare till 10maj. Men alla utomlands har till imorron men vi ska nog låta de tänka ett par v till.
Vi e just nu 36vuxna 8 barn :):)
tack för välkomnandet......vi har satt vårat osa-datum till 1 juni men det är många som har svarat...nästan alla faktiskt...jag hoppas att vi inte får jaga dom sista efter osa:t
Hej på er!
Vi har oxå osa den 1/6. Min tärna upptäckte dock igår att det står fel telefonnr på inbjudan! Hur har vi kunnat missa det??!Suck! Men de står iaf rätt mobilnr och rätt e-mail. Och de flesta har ju faktiskt vårt rätta nr. Ca 30 st har sagt att de kommer än så länge av 90 bjudna...
Så...nu har jag sms:at till gästerna på "min sida" som ännu inte osat. Hoppas att de skäms lite...