• Fru Cinderella

Om ni vill fråga mig något...

Har fått lite efterfrågan på att några ville fråga mig lite saker, men inte ville stjäla några gamla trådar.. så jag tänkte att jag skapar en ny

www.brudparet.net

• Svar på tråden Om ni vill fråga mig något...
  • esposa

Vad roligt det låter att gästerna kan fortsätta festen på egenhand på krogen! Men i min lilla stad stänger krogarna kl 02.00 och innan 01.00 känns det lite tråkigt om de skulle lämna bröllopsfesten för krogen (särskilt eftersom vi beräknar vara kvar ungefär så länge)

• Fru Cinderella

esposa
    Ja det var ju verkligen tråkigt, i vanliga fall också

• esposa
    Ja, det är inte bara vid bröllop som det är tråkigt! Men, sånt får man ta när man väljer att bo i en mindre stad
  • Fru Cinderella

Japp det är sant

• Vernalis

Hejsan!

Jag har inte läst hela tråden så svaret kanske redan finns att läsa, men jag undrar ändå vad ni betalade för era vita solrosfrön? Hur stor förpackning köpte ni?

Tack på förhand!

• Fru Cinderella

Vernalis

Vi köpte i lösvikt på en djuraffär.. gjorde knyten till 45 personer och har hur MYCKET som helst till över och det betalade vi 40kr för! Det som är över hade väl räckt till en 50 påsar till ;)

Så det var inte alls dyrt

• Fru Cinderella

Vet inte vikten, men räknade på en näve i affären till varje person, tog väldigt rikliga nävar (vilket kanske märktes) för att inte köpa för lite

• Vernalis

Tack så mycket!! Då är det bara att kila bort till djuraffären och kolla läget. De kanske har annat som gästerna kan kasta också, saltstenar eller så...?

• Fru Cinderella

Vernalis
    Ja visst, eller hamstrar kanske

• Mrs Priftis to be

FRU CINDERELLA!
    Jättebra festprpgram, fråga bara, vikte ni på mitten över längen, eller så att det blev som halva A4?

Tack!

• Fru Cinderella

Mrs Priftis to be
    Vi vikte ett stående A4, så det blev långsmalt precis som i pdf-filen

• Mrs Priftis to be

Okej tack så mycket

Svar på tråden Om ni vill fråga mig något...