Om ni vill fråga mig något...
Har fått lite efterfrågan på att några ville fråga mig lite saker, men inte ville stjäla några gamla trådar.. så jag tänkte att jag skapar en ny
www.brudparet.net
Har fått lite efterfrågan på att några ville fråga mig lite saker, men inte ville stjäla några gamla trådar.. så jag tänkte att jag skapar en ny
www.brudparet.net
Madelensh
Jo det är sant, men allt fungerar om man säljer det på rätt sätt ;)
gargis
Visst är det kul
Glömde säga att jag fullkomligt älskar Barnet har ordet,speciellt den om videobandspelaren,M2b kommentar till den:"killen har ju helt rätt"hahaha.
gargis
Jag med, helt fenomenala!
Jag gillar också Gilmore Girls!!
Fru Cinderella
Måste slänga in ett tack för att du delar med dig av ert festprogram, TACK! Jag stjäl "13 saker..." hoppas att det är ok.
maka2b
Självklart får du stjäla på allt om du vill... har ju inte skrivit det mesta själv!
Fru Cinderella
Hejsan nu undrar jag över en sak om du orkar svara :)
Visst åkte ni iväg från festen vid klockan ett? Och om så var fallet kändes det för tidigt? Var festen slut sen eller fortsatte de andra gästerna partajja?
Vi får bara vara i festlokalen till klockan ett och jag undrar bara om det kändes lagom :)
Daphne
Klart jag orkar svara ;)
Jo vi åkte klockan ett! Visst kändes det lite trist, för festen var verkligen på TOPP! Hade lungt kunnat fortsätta festa. Men samtidigt så var det skönt att åka när festen var på topp så att det inte blev tråkigt och alla dassade av.
Gästerna fortsatte inte festa på stället, några gick ut på krogen efteråt. Det var också en sak vi tänkte med att lokalen stängde 1, att alla kunde hinna med sista bussen hem halv två, vilket var väldigt uppskattat bland en hel del gäster.
Sen fick jag och min man en lång natt hemma, vi hade förberett med snittar och asti (sov inte på hotell) så vi satt och pratade hemma och smuttade på asti fram till halv sju på morgonen när vi äntligen släpade oss i säng (efter lite rajtan tajtan då också så klart ;))
Så det var helt klart lyckat, har funderat på det en hel del efteråt om vi borde haft en lokal där vi kunde stanna längre.. men nej, det var lagom. Alla orkade festa och ingen blev trött (barn och äldre) och gick hem tidigare, så det var helt enkelt perfekt!
Fru Cinderella
Tack för ditt svar :)
det var ju skönt att höra och det passar säkert våra gäster bra också för då kan de åka kommunalt hem.
Då var det en mindre sak att oroa sig för ;)
Jag har funderat på det med krogen man kanske kan lägga in tips på närliggande öppna krogar på hemsidan för de som vill partajja hela natten lång ;)
Vad bra att det blev en så lyckad fest :D
Och det låter mysigt att kunna vara hemma på bröllopsnatten :)
Daphne
Ah smart det där med krogtips! Själv fick jag reda på att våra vänner hade teamat upp med de yngre släktingarna och att de gick ut i samlad trupp, det kändes riktigt lyckat måste jag säga! Mission accomplished