Om ni vill fråga mig något...
Har fått lite efterfrågan på att några ville fråga mig lite saker, men inte ville stjäla några gamla trådar.. så jag tänkte att jag skapar en ny
www.brudparet.net
Har fått lite efterfrågan på att några ville fråga mig lite saker, men inte ville stjäla några gamla trådar.. så jag tänkte att jag skapar en ny
www.brudparet.net
pärlor
Har lagt upp det som pdf på www.brudparet.net/annat/festprogram.pdf
Fru Cinderella: Stort grattis!! Vilka fina bilder ni har lagt upp från vad som ser ut att ha varit ett underbart bröllop!
Har just tittat på ert festprogram och det var väldigt bra måste jag säga! Har några frågor också om det går bra...?
1. Vilket typsnitt använde ni? (superfint!!)
2. Hade ni inga bilder? Såg väldigt stilrent ut.
3. Hur många sidor var det på? Såg ut att vara några tomma sidor på slutet... Men det kanske blev så nu bara?
Måste också tacka för att du öppnat den här tråden och hjälper till så villigt! Det uppskattas verkligen
Gud vilket vackert bröllop! Har ju skrivit det förut men... Alltså allt som vigselförrättaren läste och så! *torkar bort en tår i ögat...*
esposa
Tack så mycket
1. Typsnittet som är kursivt och snirkligt heter Palace Script MT och blockstilen heter Agency FB
2. Nope, inga bilder alls. Förutom bordsplaceringsbilderna då. Tyckte det var snyggast så. Inget plottrigt eller guldigt, utan bara stilrent.. vilket var vårt tema för det mesta av festen
3. Nja, det var en hel del tomma sidor inplanerade.. så som det ser ut där är det korrekt. Tyckte det var snyggt när det var öppet och luftigt och inte så tajt skrivet. Hela programmet var på 10 A4-papper vikta på mitten så alltså 20 sidor allt som allt.. mycket kanske vissa tycker. Men vi tyckte det var kul!
midsummer
Tack så mycket, det värmer. Vi har ju skrivit ihop vigseln själva. Förutom att två av texterna är dikter då så är resten vår text, riktigt kul, tack :)
Citat från Emmet tidigt i planeringen
?Men räcker det inte om vi köper/bokar
saker någon vecka innan bröllopet"
Haha detta är min favorit från ert roliga festprogram
Du kommer säkert att mobba honom för den kommentaren i all evighet, det skulle jag göra;)
Apropå roliga kommentarer min sambo sa: " Du ska väl göra håret dagen innan" Jomen visst!
rosesarered
Jappo Han ångrar den nu lite när han förstod att det verkligen inte hade fungerat, kul att du tyckte om programmet, jobbade på det en stund
ViSt
Underbar kommentar, underbar
fru cinderella, jag skrattade mig igenom hela erat festhäfte!! Vad bra det var!!
Jag ÄLSKAR denna: en man går igenom tre faser i livet: han tror på tomten, han tror inte på tomten, han är tomten.
hahahahhahah
jag blev nästan övertygad att vi ska ha festprogram nu... vi som absolut inte tänkt ha det!
Fru Cinderella: vad hade du för löshår? Sånt man klipsar på bara för en dag eller två eller mer permanent som man måste gå till frissan för att ta bort?
Jag skulle vilja ha klipp-on hår för dagen D men inte sånt som sitter fast nån längre tid... Kan det bli snyggt?