• Fru Cinderella

Om ni vill fråga mig något...

Har fått lite efterfrågan på att några ville fråga mig lite saker, men inte ville stjäla några gamla trådar.. så jag tänkte att jag skapar en ny

www.brudparet.net

• Svar på tråden Om ni vill fråga mig något...
  • elvira78

Ni är jättefina!

Du har ingen bild på hur era inbjudningar såg ut? Ni ser nämligen ut att ha ungefär samma stil som jag och m2b och vi har lite idétorka.

• rosesarered

Grattis!
    Vilket häftigt brudpar ni var:)
    Gillade bäst din frisyr, riktigt fint. Lokalen såg fin ut också och badankorna på bröllopstårtan var roliga hehe
    Är det fotografens bilder som är på hemsidan? För han syns med på några av bilderna, då kan det inte vara bilder tagna av honom?

• Fru Cinderella

rosesarered
    Tack! Är väldigt glad över att jag inte lyssnade på alla och faktiskt hade det utsläppt som jag ville!

Nej det är inte hans bilder, utan en kompis som fotade när han fotade. Ville ha bilder på alla som var med på vår dag, fotografern, vigselförättaren etc... Fotograferns bilder kommer senare och då kommer det stå att det var han som fotade.

• rosesarered

Okej, då vet jag!
    Ser framemot dom bilderna, för jag antar att ni tänker lägga ut dom på hemsidan;)

Förstår inte varför man INTE skulle kunna ha utsläppt hår? Det är ju superfint tycker jag..Mycket finare än alla stela, strama uppsättningar.

• Fru Cinderella

rosesarered
    Det ligger en massa bilder på hemsidan, bara klicka på förstabilden så kommer du in ;)

Fast det kommer komma upp fler senare när vi får dem.

• FruÖlandstok

Fru Cinderella
    Får man fråga vart du fått tag i dom söta ankorna som caketoppers? Dom var ju underbara..

• Fru Cinderella

Ölandstok
    Jag hittade dem i en badrumsaffär.. där de säljer allt möjligt till badrum egentligen.

Men har sett dem på debenhamns i stokcholm också (Tror det heter så) de finns lite överallt.

• FruÖlandstok

Fru Cinderella
    Får hålla utkick.. har letat efter något orginellt till våra tårtor.. dom vanliga klassiska är verkligen inte vi..

tack.. och Grattis vill jag tillägga.. ni var verkligen jättefina å man kan se lyckan igenom bilderna..

Svar på tråden Om ni vill fråga mig något...