• Fru Cinderella

Om ni vill fråga mig något...

Har fått lite efterfrågan på att några ville fråga mig lite saker, men inte ville stjäla några gamla trådar.. så jag tänkte att jag skapar en ny

www.brudparet.net

• Svar på tråden Om ni vill fråga mig något...
  • Fru Cinderella

Briljant
    Du får fråga hur mycket du vill, bara kul o prata om det

Vi hade My heart is like a river med Rebecca Laveller från McLeods daughters. Finns att lyssna på på youtube.com

• midsummer

Tack, fru Cinderella, för att du delat med dig av alla vackra bilder! Verkligen jättefint! Just det där med att man inte ska ha en massa måsten tycker jag är viktigt. Fick idag en reaktion av en vän "Men! Du ska ju inte köpa morgongåva till honom! Det är ju bara han som ska köpa till dig juh!" Då blev jag lite sne... Hallå! Allt är väl upp till var och en! (Kanske berodde det på att hon själv ska gifta sig snart och att hon har dålig fantasi om vad hon skulle kunna köpa) Fick du någon morgongåva??

• Fru Cinderella

midsummer
    Nej, vi bestämde oss för att inte ge varandra morgongåvor, onödig utgift, vi gav allt krutet på bröllopet i stället!

Vi hörde mycket under vår planering eftersom vi skulle gifta oss borgerligt som..

Nej ni kan inte ha tärnor
    Inte kan du väl ha vit klänning och slöja
    Nej ni ska inte ha ringar
    Nej ni ska inte.. etc etc.
    Ungefär allt som hör ett bröllop till!

Man kan inte ha utsläppt hår

Man kan inte, kan inte! ja du fattar nog galoppen!

• jagärsåkär

Fru Cinderella: 40 000 var verkligen ett bra pris för det vackra stället, era vackra kläder och bra fotograf osv. Toppenpris tycker jag! Lite synd att vi gifter oss i just Stockholm som verkar vara mkt dyrare... Men eftersom jag är därifrån känns det som "hemma" och att flytta lite utanför stan blir ju inte samma känsla Men men... (m2b vill inte gifta sig i sitt hemland, så det blir min hemstad helt enkelt)

Vad bra att ni struntade i alla måsten och "ni kan inte" skit!! Toppen! Eftersom ingen vet att vi ska gifta oss än så har vi sluppit sånt... Men jag tänker låta allt sånt rinna av mig också. Kommer ha en rätt annorlunda brudklänning osv. Inga måsten!! Det känns som en grundläggande ingrediens...

Tror vi skippar morgongåva också. Det blir så mkt ändå... Jag lägger i så fall hellre pengar på en fin 1års present så man sprider ut det roliga lite.

Vad fina ni var!! Jag gillar verkligen era bilder, de är såå personliga och vackra! Kanon!!

• Fru Cinderella

jagärsåkär
    Jo fast vi hade dock överasskat varandra lite ändå, fast till bröllopsnatten. Sambon hade köpt rosor som stod fint på bordet när vi kom hem (Skippde natt på hotell) och tände snabbt som attan en massa ljus.. medan jag vilket han var helt ovetandes om svidade om till vad han kallar "mörklila tygstycke" *skrattar*

• jagärsåkär

Fru Cecilia: mörklila tygstycke låter inte helt fel på ens bröllopsnatt hehehehe... har nog tänkt ha nåt liknande också.

Jag kom på att jag jättegärna vill göra en secret box och ge älsklingen. Det vore nog en perfekt morgongåva så det kanske blir en ändå. Men jag ska inte säga nåt om det.

• Fru Cinderella

jagärsåkär
    Jag hade funderingar på att göra det, men insåg efter ett tag att jag mer ville göra det för min skull än för hans så då la jag ner det

• Joleen

Fru Cinderella:

hej, vad fina ni var och vackert bröllop ni ser ut att ha haft!

Lite OT: hur gamla är du och din man? Tycker det är kul att höra i vilken ålder folk väljer att gifta sig!

• Fru Cinderella

Joleen
    Vi är 23 och 24

• Joleen

OK, mycket bra ålder, jag kommer vara 23 på mitt 24:e när vi gifter oss och m2b 31 år.

Svar på tråden Om ni vill fråga mig något...