• Fru Cinderella

Om ni vill fråga mig något...

Har fått lite efterfrågan på att några ville fråga mig lite saker, men inte ville stjäla några gamla trådar.. så jag tänkte att jag skapar en ny

www.brudparet.net

• Svar på tråden Om ni vill fråga mig något...
  • Fru Cinderella

jagärsåkär
    Jo jobbade länge på att det skulle bli så roligt som möjligt, kul att jag har lyckats! Den med tomten är UNDERBAR och så sann

Jag hade clips, det är det enda jag använder nu för tiden. Det blir jättesnyggt.. synd inte alls. Mitt kostade allt som allt 645kr med frakt från tajmahal.se Det bästa var ju att det är lockigt från början och de lockarna håller ju super HELA kvällen
    Clipsen hade jag sedan tidigare, men de kostar kanske en hundring att köpa

• jagärsåkär

Fru C: oj, det låter ju bra! Clipsade du i håret helt själv menar du? Jag trodde man var tvungen att gå till frisör för det?

Och hur långt är ditt hår egentligen? Jag undrar nämligen om mitt är för kort för förlängningar... ? Har precis till axlarna men nästa år är det ju lite längre...

• Fru Cinderella

jagärsåkär
    Absolut inte, det gör jag jämnt själv. Kan vara bra med lite träning för att få det bra. Nu gjorde jag det visserligen inte själv på bröllopsdagen, men det var planerat så. Mina söta tärnor gjorde det åt mig så jag skulle slippa bry mig

tips är att tupera i fästet innan du sätter i klämman då sitter det bättre!

• Fru Cinderella

(Det mest komiska är att mitt hår är inte lockat, det är inte ens fönat egentligen. Duschade det dagen innan )

• Fru Cinderella

Mitt hår går en liten bit ner för axlarna föressten.. men nej ditt hår är inte för kort.. jag har haft riktigt kort hår ibland med hårförlägning.. det blandar sig med varandra och liknar mer etappklippning!

• jagärsåkär

Oj! Gud vad roligt att höra! Det låter ju som värsta drömmen... Då ska jag nog testa det rätt snart för att se hur det funkar.

Tack för superbra tips!!

• Madelensh

Erat festhäfte var sjukt roligt *skrattar högt* är det ok om jag stjäl lite från det??

• Fru Cinderella

jagärsåkär
    Ja gör det, lovar att så fort du testat så är du fast, det blir de flesta!

Madelensh
    Vad kul, klart det är okej att du stjäl från det Har ju inte skrivit allt själv.. vore kul o veta vilka delar du är intresserad av.. bara för att ja.. kul o veta vad du tyckte var bäst!

• Madelensh

De här sakerna gillade jag väldigt mycket i erat festprogram: Bröllopsskrock, Ordningsregler, Tablån, Saker som får en att fundera, 13 saker en tjej resp. en kille aldrig skulle säga, Barnen har ordet, Bordsbingo. Får se vad vi slutligen väljer, måste ju "sälja in" ideérna hos min blivande

• gargis

Tycker du har en helt underbar man som gillar Gilmore girls,det är min favoritserie oxå:)

Svar på tråden Om ni vill fråga mig något...