Ca en månad kvar!!! 2 juni !! aaaaah :-O
2:a juni smäller det!!! nån fler som gifter sig den dagen och vill diskutera planering!! Vi har lite panik men det mesta är nog under kontroll!
2:a juni smäller det!!! nån fler som gifter sig den dagen och vill diskutera planering!! Vi har lite panik men det mesta är nog under kontroll!
Anneli
Varför vill han inte spela det ni vill? Det måste ni väl i alla fall kunna kräva om det inte är något hel galet.
Är så glad att vi gifter oss borgligt för vi har kunnat bestämma allt själva.
rallymia..
han kan inte spela mer än 3 marscher :(
behöver noter för annat.. problemet att vi inte hittar dom nånstans :(
Vi vill ha två som finns på www.vigselmusik.nu
trodde det var vanliga stycken :S
suck..ja.. det får väl bli hans alternativ ändå :(
bruden-07. Det är redan beställt men vi ska dit och betala allt och hämta ut det på lördag... Dyrt som attan blir det .
hoppas att allt inte går åt och att vi får lämna tillbaka en del!
Fick se några bilder från min "secret box" i dag! De är såååå snygga Trodde inte att jag kan vara så vacker!!! Ska ha samma fotograf på lördag som tog dem så jag är sten nöjd!
Ville bara önska alla stort lycka till imorrn. Hoppas ni får en superbra dag.
lycka till alla. gifter mig imorron!!!!!
Ny på tråden. Gifter mig om en månad, 30 juni.
Vill bara önska alla som gifter sig imorgon SUPERDUPERMYCKET Lycka Till och hoppas ni får en helt underbar dag. NJUT!!!
Nu är jag gift! Visst hade vi tur med vädret!?
Nu är man gift!!!!
Allt var helt UNDERBART, vill bara göra om det igen o igen.....
Lycka till alla ni som har erat kvar!!
Visst var det helt underbart? Och vi kunde inte haft bättre väder
GRATTIS!
Kan inte föreställa mig hur det måste kännas (gifter mig 30 juni). Är rädd för en tomhetskänsla efteråt när man sett fram emot det så länge. Hur känner ni?
Har ni några tips på vad ni är riktigt nöjda med eller något som var onödigt att ha? Något ni missade och som man bör tänka på?
Ja, måste medge att en viss tomhetskänsla har infunnit sig.Dagen gick ju så väldigt fort...fast det känns underbart att vara gift o titta på alla bilderna.
Det vi missade som ni bör tänka på - ordna med någon som ansvarar för foto o video.
Tyvärr blev det missförstånd hos oss så vi har väldigt lite av den varan.
Allt annat är vi supernöjda med.
Lycka till!!
Har uppdaterat vår bröllopshemsida lite med bilder och sånt från den 2 juni! Berättelse kommer så småningom förstås.
sessanochtistel.weddingannouncer.com/
Här kan ni titta på bilder från våran dag
www.familjeliv.se/hem/abkn/galleri.php%F6llopet
Sessan-07 :
Jag tror vi hade likadana klänningar du och jag.
Så fina bilder från ert bröllop! Du såg verkligen lycklig ut!
Tackar, det är svårt att inte var lycklig denna dag.
Ni har massa fina kort och ni ser ju också lyckliga ut:)
Vi är så lyckliga som man kan vara!!!