• Marre07

Ca en månad kvar!!! 2 juni !! aaaaah :-O

2:a juni smäller det!!! nån fler som gifter sig den dagen och vill diskutera planering!! Vi har lite panik men det mesta är nog under kontroll!

• Svar på tråden Ca en månad kvar!!! 2 juni !! aaaaah :-O
  • Marre07

Rallymia> Vi blandar lite.. men vi kör även en väldigt "snäll" bordsplacering och icke traditionell.. Man får bl.a. ha sin respektive till bordet på vårt bröllop. Det känns bäst för oss!!

• Juni07

Rallymia: Vi ska 2-rätter med löjrom och grönärtsoppa till förrätt och det lutar åt Oxfilé tournedos med bacon lök och chaminjoner med hasselbackspotatis till varmrätt, ska "proväta" nu i veckan och sedan spika, vad ska ni äta?

• Lotte_86

Shit, jag har varit så nervös...min styvmor är snäll och syr min klänning, men jag har varit lite orolig för hur den ligger till tidsmässigt. Hon har jobbat på en testklänning, och igår fick jag se den och prova den...den var så fin :) Så himla fin. Så nu kan jag var lugn och veta att den riktiga klänningen som hon nu ska börja med kommer bli toppen.

• Sessan-07

Hej!
    Har inte hunnit läsa igenom hela tråden, men jag är också en 2 juni-brud!!!

Visst är det attans kort tid kvar...!

• Nicky 2

En 2 juni brud här med. 3 veckor kvar o allt verkar så lugnt. Det kommer väl en slutspurt sista veckan.
    Har varit o gjort en secret box nyss.. jättekul, hade vigselringen på. Det känns så overkligt....

• Rallymia

juni07

vi ska Ha 3 rätters, förrätt: romcheesecake med skaldjurskompott. varmrätt: oxfile, potatisgratäng och rödvinssås och lite svamp. efterrätt: vaniljinkokt annanas med limecreme. sen blir det kaffe och tårta senare, känns som jag kommer vara väldigt mätt.
    hur går det för er andra med planeringen, helt plötsligt känns det som om det börjar bli mycket kvar, jag som var så lugn innan, men det ska nog gå bra

• Eriks blivande fruga

Ännu en till 2 juni brud här!

Jag tror att det mesta är klart faktiskt, ändå springer jag runt och är rånervig!!!!! Spänningshuvudvärk är det senaste tillskottet här...

Nu ska vi planera baren bara! Svårt att beräkna ur mycket som går åt och vilket vin man ska till maten och fördrinkar mm mm.

Har träffat prästen i helgen och det kändes jättebra.
    Ska försöka att få tag på kantorn ikväll och tala om vilka psalmer och ingång respektive utgångsmarch vi vill ha!

Träffade dom som ska hand om det musikala på festen igår tillsammans med våran koordinator.

Längtar...

• Brud-2007

Eriks blivande fruga > åhå har ni en bröllopsplanerare?! Skulle jag med vilja ha!!

• Nicky 2

Hur går det för er alla 2 juni brudar. Mindre än 2 veckor kvar......

Svar på tråden Ca en månad kvar!!! 2 juni !! aaaaah :-O