Ca en månad kvar!!! 2 juni !! aaaaah :-O
2:a juni smäller det!!! nån fler som gifter sig den dagen och vill diskutera planering!! Vi har lite panik men det mesta är nog under kontroll!
2:a juni smäller det!!! nån fler som gifter sig den dagen och vill diskutera planering!! Vi har lite panik men det mesta är nog under kontroll!
Hejsan!
Här har ni en till som gifter sig 2 juni. Börjar vara såå nervös...
Här är en till som gifter sig 2 juni!!! Paniken börjar infinna sig! Tänkt om det är något man inte tänkt på!!??
Kvar: Få till vigselprogram (finslipningar kvar), Festprogrammet (nästan klart, måste få in något om alla gäster + dra ner på ett antal sånger), Beställa tårtan (beställningen är klar men vi måste bestämma vilken sort), Skor till våra näbbar, skor till mig
Säkert en hel del till! Det är ju synd att man måste jobba också! Det borde finnas en lag på att man inte får jobba månaden eller iallafall två veckor innan man gifter sig!!!
Rallymia..
då gifter vi oss inte långt ifrån er.. :)
Vi bor i Tyresö men gifter oss i Nacka Kyrka :)
annelie
då gifter ni er ett stenkast från vårat hem då. vi skulle först ha gift oss i tyresö kyrka men efter lite tjat fick jag min vilja igenom så nu gifter vi oss utomhus och dessutom borgligt
hehe.. vilken herrgård gifter ni er på?
Kumla? Tyresö Bygdegård?
hmm.. vilka fler finns det?
Kumla Herrgård, lagom stort och super att ha och göra med
Vi kör på borgerligt i lilla Kävlinge :) I parken där. Knappast särskilt exlusivt, men blir säkert fint med all natur och så är det nära till vårt hem där mottagningen ska hållas.
nu är det bara 1 månad kvar!
Weeeee
Japp min fästman sa för några timmar sen att om en månad är du min fru, wow.
29 dagar kvar........iiihhhhh!!!