• Marre07

Ca en månad kvar!!! 2 juni !! aaaaah :-O

2:a juni smäller det!!! nån fler som gifter sig den dagen och vill diskutera planering!! Vi har lite panik men det mesta är nog under kontroll!

• Svar på tråden Ca en månad kvar!!! 2 juni !! aaaaah :-O
  • abkn

Den 2 juni här också tiden bara rinner ifrån en.
    Det börjar närma sig:)
    Det mesta är under kontroll,men det kommer säkert nåt som man kommer på i sista stund:)

• Marre07

Hej alla vad kul att ni hittat hit!! Vad har ni kvar att göra?!?!
    Vi ska göra presentaskar, träffa prästen, planera/köpa dekoration & dukning, skriva ut placeringskort och bordsplacering. mm.
    Vad mer???

• Rallymia

Vi ska renskriva innehållet i vårat festprogram och printa det, plus skriva bordplaceringen 50 namn på snäckor. mindre kul men blir jätte fint. måste klippa till sizofloret också som vi ska ha som löpare över dom vita dukarna. måtte det bli rakt

• abkn

Jag har detta kvar:

Underkläder till mig
    Tårta ev. fixa själv eller beställa får se
    Karlns skor
    Paraply
    Porslin ska ev hyra kanske köpa
    Vigselprogrammet måste träffa prästen först.
    Hämta ringen.

• ~Annelie~

Vi ska maila prästen och be om en träff..

Vi ska bestämma dryck till middagen då vi just bestämt oss för menyn (efter ett antal ändringar).

Skriva det sista i festprogrammet och printa ut det.

Printa ut sånghäftet

Min blivande ska prova sina kläder minst en gång till..

Tårta ska beställas (hoppas det inte är sista sekunden)

Hmm.. säkert mer grejer som ska göras..

• Rallymia

Ja just ja, tårtan. tycker inte om tårta så det skulle min fästman göra men det går inte så fort framåt för honom så jag får nog göra det till slut. men då blir det mouse tårta för det gillar jag

• Marre07

vår tårta är choklad och hallonmousse...mumma!!

just det jag har underkläder, skor och smycken kvar *gulp* ska på stan i veckan!!

• Rallymia

åhh smycken, jag har designat egna som jag hoppas blir klara den här veckan. ska bli så kul att få dem och min vigselring som han också har gjort. smälte ner min farmors förlovnings och vigselring och gjorde om den till en. kul att få ha något som tillhörde henne för evigt på mitt finger

• Lotte_86

Här är en till som hoppas på bra väder den 2:a juni ;) Ska ha utomhusvigsel om vädret tillåter, samt mottagning under den tidigare delen av kvällen :)

• Rallymia

Klart det är fint väder det bara måste det vara, vi gifter oss också utomhus. även om vi har en nödplan för regn. vi gifter oss på en herrgård i Tyresö, vart gifter ni andra er?

Svar på tråden Ca en månad kvar!!! 2 juni !! aaaaah :-O