Ca en månad kvar!!! 2 juni !! aaaaah :-O
2:a juni smäller det!!! nån fler som gifter sig den dagen och vill diskutera planering!! Vi har lite panik men det mesta är nog under kontroll!
2:a juni smäller det!!! nån fler som gifter sig den dagen och vill diskutera planering!! Vi har lite panik men det mesta är nog under kontroll!
Nicky 2..
Just nu är jag jättestressad..
Vet inte hur jag ska hinna allt i livet..
Har jättemycket på jobbet och har en del kvar att fia till bröllopet..
Skulle ha fixat en del i helgen men då fick jag min möhippa :p
Mindre än två veckor kvar!!!!!!!!!!!
. Inte nog med att man är nervös för det och tiden inte räcker till så far vi till Stockholm och Elitloppet i helgen! Tjoho!
Hej tjejer! Hur går det för er? Är det någon som är klar och bara kan slappa nu eller är alla ni som jag och har skjutit upp det där sista man så gärna skulle vilja ha med? Helgen gick även för mig åt till möhippa så igår var man riktigt trött
Tjoho, ska också på Elitloppet i helgen. Så kul o lite avkopplande mitt i allt detta. Har jättestressigt nu, nytt jobb o allt som ska fixas med en:naglar, anskitsbehandling, träffa präst, välja musik ahhhhh. hur hinna?
En vecka kvar!!!
Vad har ni andra kvar?!
Vi ska skriva ut trycksaker, vigselprogram mm. Det är klart allt men ej utskrivet.
Sen så ska vi göra toakorgar
Och träffa kantorn!
japp om 1 vecka är vi man och hustru
sitter just nu och klipper ihop det sista i festprogrammet efter det är det bara vårn "hitta din bordpartnerlek" kvar. så nu känns det lugnt, men det händer väl något sista veckan skulle jag tro
Nu är det FEM dagar kvar tjejer!! Hur känns det? Själv var jag ner till Stockholm i helgen för lite shopping. sambon var på Elitloppet! Hittade tvålar på Lush som var helt i vår färgskala! Så nu är det bara alkoholen och snacksen kvar! Men det inhandlas på torsdag!
Eriks blivande fruga >> Tänk på att allt alkohol kanske inte finns hemma och att något speciellt måste beställas hem!
Fy..känner mig galet stressad just nu..
Kantorn envisas med att han ska spela de två in- och utgångsmarcherna han kan.. vill inte spela vårt önskemål :(
Festprogrammet e inte klart, åmste knega ihop det.. Känns som att det e mkt halvklart :(
Suck ..måste andas lite