jag trodde då inte att vi skulle få några pengar från familjen, och jag förväntade mig det då itne heller. Vi ska bara ha ett litet bröllop i trädgåden under vår rosenspalje...vita tält och stolar....underbart.
har räknat med ungefär 15000:- i budget. det kommer bara de allra närmsta...våra föräldrar (mina blir 4 eftersom de seperarat), samt våra syskon med respektive...ungefär 15personer. precis som vi vill ha det. jag vill inte ha en massa släktingar där som jag normalt inte umågs med, då måste jag gå runt och vara "trevlig" hela tiden...och kan inte bara vara jag...
hur som helst, plötsligt kom mamma och ville betala min brudklänning på 3000:-, min biologiske far ( som jag får ett samtal ifrån ungefär var 5 år) satte in 5000:- på mitt konto, samt att mina svärföräldrar ville fixa och betala all mat och dricka. Och ojoj, vilken meny de satt upp. mums
så det drog av ungefär 11000:- från budgeten bara så där. otroligt. men, jag hade inte kunnat hindra dem, de ville verkligen göra det. vet inte om det är något gammalt som lever kvar...