• alexaa

Hur stora bröst ska jag göra?

Hej alla

Vore glad om någon kan hjälpa mig lite=) Är så att jag snart ska förstora mina små bröst=) Jag har just nu en liten A-kupa och min läkare rekomenderar 270 cc... är detta lagom?? Finns det någon som lagt in lika mycket?? Vad kan jag förvänta mig?? Vilken kupa få jag efter op? Jag är 165cm lång och vger 56 kg...

Tack för hjälpen alla=)

• Svar på tråden Hur stora bröst ska jag göra?
  • alexaa

oj oj oj!! E de någon mer än jag som är trött på att många är väldigt svart vita i sitt tänkande om bröstoperationer??
    Jag blir riktigt trött på människor som säger sig veta att alla som opererar sig har problem med självkänslan, och dessa problem sitter djupare än ett par nya bröst.
    Jag måste protestera mot detta sååå mkt=) Visst finns de människor som ALDRIG kommer bli nöjda, oavsett hur många operationer dom gör. Men det finns faktiskt oxå dom (tex jag) som faktiskt är nöjda med sig själva för övrigt men att de nya brösten som pricken över i:t. Jag lovar er alla som inte tror på detta att det faktiskt är så det är. Jag har inga djupare psykiska problem och en psykolog skulle inte kunna hjälpa mig då denna inte kan trolla fram en c-kupa=) hi hi..
    hoppas ni kan var öppna nog att föstå att det finns många "psykist friska" som faktiskt bara tycker stora bröst är snyggt!!!!
    Och dessutom, kanske kommer som en chock: Vi tjejer bryr oss inte bara om vad ni killar tycker, vi kan faktiskt göra saker enbart för oss själva, tro det eller ej=)

Kram på er alla tuttlisor=)

• pickolina

alexaa - Bra skrivet!.. :)

• pickolina

Jag kan erkänna att jag är en av de tjejer som op sig av "fel" anledningar.. Å jag tycker att det är tragiskt att sådant är så vanligt som det är. Men man ska absolut inte dra alla över en kam här, precis som "alexaa" skriver. Hur som helst, det var MITT val och JAG som fick ta konsekvenserna så varför ska andra lägga sig i och tycka en massa?!

Å att ta upp argument som att många killar inte gillar fejkbröst är fånigt. Det finns många killar som inte gillar smala tjejer och det finns många killar som inte gillar överviktiga tjejer oxå..osv osv... Vissa gillar blondiner, vissa gillar brunetter... Tja, jag kan ju fortsätta i alla evighet! :D Hur som helst så är min poäng att man måste få vara den man är och göra som man själv vill och om folk inte gillar det så är det deras förlust... Att vara alla till lags är ju ändå en omöjlighet. Å som sagt, om en kille väljer att inte vara med en för att man har kort hår, väger för mycket/för lite, har fel hårfärg, har fejkbröst eller ej osv så är han inte rätt kille och det är väl ingen förlust heller.... *fniss*

• pickolina

*fniss* tack tack... :D

• paprika

Hej!!*L*..
    alexaa och picolina!!:)..Ni är gulliga!!kram från mig!!Paprika.

• alexaa

hihi=) Tack så mkt Paprika=)

• Isis22

Velba skrev "jag kan rekomendera så stora bröst som möjligt på en gång dom flesta tycker att dom gjort för små."

Om man tittar på plasticsurgery.mylava.net/index.php&gid=1&tab=3

så verkar det faktiskt sant. Väldigt många verkar tycka att de gjort för små (även de som hade en rädsla innan att göra för stora). Men visst det kanske är just på den sidan men det verkar ju inte helt ovanligt. Kram

• alexaa

isis222: jag håller med..jag opererades i fredags...och är såå missnöjd. Dom är alldeles försmå..,..lagom irriterande men men..nu ed e gjort så nu e de försent!

Svar på tråden Hur stora bröst ska jag göra?