Jag kan erkänna att jag är en av de tjejer som op sig av "fel" anledningar.. Å jag tycker att det är tragiskt att sådant är så vanligt som det är. Men man ska absolut inte dra alla över en kam här, precis som "alexaa" skriver. Hur som helst, det var MITT val och JAG som fick ta konsekvenserna så varför ska andra lägga sig i och tycka en massa?!
Å att ta upp argument som att många killar inte gillar fejkbröst är fånigt. Det finns många killar som inte gillar smala tjejer och det finns många killar som inte gillar överviktiga tjejer oxå..osv osv... Vissa gillar blondiner, vissa gillar brunetter... Tja, jag kan ju fortsätta i alla evighet! :D Hur som helst så är min poäng att man måste få vara den man är och göra som man själv vill och om folk inte gillar det så är det deras förlust... Att vara alla till lags är ju ändå en omöjlighet. Å som sagt, om en kille väljer att inte vara med en för att man har kort hår, väger för mycket/för lite, har fel hårfärg, har fejkbröst eller ej osv så är han inte rätt kille och det är väl ingen förlust heller.... *fniss*