• alexaa

Hur stora bröst ska jag göra?

Hej alla

Vore glad om någon kan hjälpa mig lite=) Är så att jag snart ska förstora mina små bröst=) Jag har just nu en liten A-kupa och min läkare rekomenderar 270 cc... är detta lagom?? Finns det någon som lagt in lika mycket?? Vad kan jag förvänta mig?? Vilken kupa få jag efter op? Jag är 165cm lång och vger 56 kg...

Tack för hjälpen alla=)

• Svar på tråden Hur stora bröst ska jag göra?
  • JeckaH

Det är synd att behöva operera en frisk kropp och riskera att man blir sjuk. Om det fanns något annat sätt att bli nöjd med sig själv än operation, skulle ni inte göra det istället. Det finns det! Skriver inte detta för att vara otrevlig, utan för att jag helhjärtat bryr mig. Lovar! (och jag är inte ironisk heller)

• famousfairy

You Know.. I really shouldn't even bother to reply, but--
    Jag har funderat sedan jag var 13 år, det blev av 30år senare...
    Jag mår utmärkt.. ha aldrig känt mig så hel i kroppen, och psykiskt, utom när jag dansade.. det var mitt arbete, balett dansös och jag var riktig smal snygg och muskulös, Jo det var snyggt... men nu ha jag en annan kropp, och jag trivs utmärkte!
    Vad vill du? Vill du att någon skriva
    Det är trevligt att du bry dig, men ärligt talat tror jag att de som är med på de här bröst tråderna har tänkte igenom saken..
    Njut av din kropp, det gör jag!

• Lucia05

Här är en till som håller med lyckligastebruden & JeckaH.

• paprika

Hej!!
    Det är det som kallas:att alla har olika personligheter som gör människan så mång sidig.(Vi alla är olika)..Det finns de som tycker lite lika i vissa saker och olika i andra...Vad som är skadligt,farlig oetiskt osv det är utifrån den enskildes persons bedömning. Sedan finns det vissa grundläggande stenar som vi får lära oss vad som är rätt eller fel.
    Ang bröstop så är denna tråd givande.Som tur är sitter tankarn inte i brösten utan det är `bara´ en vacker form av tanken.
    -Att bli nöjd med sig själ!.. är nog hur man lever å hur livet lever med dig.Kram
    från en som opat sig...Pssst!Tog risken i livet o lever livet.kram

• JeckaH

Jag njuter jättemycket av min kropp, är lite mullig, har små bröst. Har en gång i livet varit slav under min utseendefixering och hade ätstörningar. Många andra skulle under denna tid säga att jag var skitsnygg, själv mådde jag väldigt dåligt! Älskar mig själv nu och njuter i fulla drag av min kropp.

Menade verkligen inte illa och önskar alla allt gott! Var och en måste ju ta sina egna beslut och gå sin egen väg i livet, naturligtvis! Se bara till att ni mår bra i själen och i kroppen samtidigt!!!!!!!

Förstår inte riktigt vad du menar famousfairy?

• Meddelande borttaget
  • pickolina

Ja man hör och läser att det är killar som tycker så men jag har faktiskt aldrig träffat någon i verkligheten.... ;)

Jag har inte fejkbröst längre men haft och killarna älskade dem.... Precis som de även älskar mina naturliga. Killar gillar bröst helt enkelt....

• Meddelande borttaget
  • paprika

Hej igen..
    Ja ärligt så älskar killar bröst o rumpa som utgör kvinnan!....men har aldrig heller stött på ngn som inte gillar mig för jag är bröst opad..och skulle det vara så så gillar de kanske rumpan eller min stora cell som sitter högst i stället..För det är äkta.;)...Kram..:)

• pickolina

Jag hade mina i tre år och var singel och dejtade runt och aldrig fick jag några negativa reaktioner eller kommentarer... Tvärtom! Både av de jag var intimare med och övriga runtom som visste eller upptäckte det.... Å skulle det varit så att någon enstaka ogillat det så skulle det varit hans förlust, inte min... :D Precis som att vissa kanske skulle föredra mig i långt hår istället för kort...jaha, men jag trivs bäst i kort och nästan alla tycker att jag är snyggast i det och om någon enstaka inte gör det så sk*ter jag fullkomligen i det!

Man kan inte vara ALLA till lags! Hur man än försöker....

Svar på tråden Hur stora bröst ska jag göra?