• alexaa

Hur stora bröst ska jag göra?

Hej alla

Vore glad om någon kan hjälpa mig lite=) Är så att jag snart ska förstora mina små bröst=) Jag har just nu en liten A-kupa och min läkare rekomenderar 270 cc... är detta lagom?? Finns det någon som lagt in lika mycket?? Vad kan jag förvänta mig?? Vilken kupa få jag efter op? Jag är 165cm lång och vger 56 kg...

Tack för hjälpen alla=)

• Svar på tråden Hur stora bröst ska jag göra?
  • pickolina

Viktigast är att man trivs med sig själv och gör det man själv vill! Oavsett vad det är....

Sedan kan jag hålla med om att vissa personer kanske skylle behöva tex terapi istället för en operation och dessa tjejer kommer nog aldrig att bli nöjda med sig själva, för problemet sitter inte i de små brösten.... Men det är bara en del av de som opererar sig så man kan inte dra alla över en kam. Många blir jätte nöjda och lyckliga och känner att de äntligen trivs med sig själva. Låt dessa tjejer göra sina egna val! Precis som ni gör era att låta bli...

• velba

jag kan rekomendera så stora bröst som möjligt på en gång dom flesta tycker att dom gjort för små.

• pickolina

velba --- Om du tex läser tråden som handlar om bröstförstoringar så är det inte alls så.... Så jag kan inte alls hålla med!!! Många är tvärtom rädda för att få för stora.

• JeckaH

Ni pratar ju om killar som om de bara gillar kroppsdelar! Kärlek bygger på att se "hela människan". Man kan inte bli kär i en kroppsdel.

• pickolina

JeckaH --- Precis! Tror inte att det finns många killar som skulle nobba en tjej bara för att hon hade fejkbröst... Å om han skulle göra det så är det ju hans förlust då. Om brösten är fejk eller äkta är ju inte vad som är viktigt, utan personen de sitter på.... :D Å om en kille gillar en så gillar de oftast ens bröst oxå, oavsett om de är små, stora, fejk eller äkta....

• pickolina

Men diskussionen var ju mer på ett ytligt plan. Det handlade ju inte om djupare känslor utan om ren fysisk attraktion. Vad man gillar och ogillar....

• JeckaH

Tycka om, bli kär i, vara attraherad av är i stort sett utlöst av samma mekanismer.

Man attraheras inte av bara ett utseende, utan olika utseenden vid olika tillfällen i livet. Det gäller män som kvinnor. Det finns inget recept på hur man attraherar alla män eftesom de är olika individer.

Jag och mina tjejkompisar har väldigt olika smak, och tror faktiskt att killar funkar likadant. Tror att det är därför vi människor inte ser likadana ut allihop, och att det är menat så.

• pickolina

JeckaH
    Jojo men man kan ha en ide´om vad man gillar och inte gillar... Jag avskyr tex håriga killar men vem vet, en vacker dag kanske jag gifter mig med en ändå, för att jag faller för just honom. Å en kille som kanske avskyr fejkbröst (som någon skrev) skulle säkert inte ha några problem alls att vara med en tjej som hade det, om han gillade henne. Han skulle älska hennes bröst oavsett...för att killar gillar bröst och för att de skulle sitta på tjejen han älskar!

• paprika

Hejsan!!*L*
    Måste nog erkänna!!
    Fast det låter lite ytligt.
    Män/killar uppvacktar mig mera nu.Om det är för jag gjort en bröst förstoring eller att jag utstrålar mera från mig själv får vara osagt.De är lika trevliga som innan men de kommer flera fram o är trevliga..:)Fast jag är gift.
    När man pratar sex o kär så finns det vissa saker som man kan bli mera attraherad av..Jag gilllar fylliga läppar, men min man har smala. Sedan finns det lika för män när det gäller bröst. Fast jag tror det sitter mera i kvinnans intresse hur ett par bröst ska se ut i hennes värd därav op..kram..jag älskar mina bröst kan nästan säga kär;)..fast det är jag även i min man!!:)

• pickolina

paprika
    Mycket sitter nog i utstrålningen.. Nu är du nöjd och lycklig och det är väldigt attraktivt... :)

Självklart är vi alla ytliga till en viss del, det är ju bara fånigt att försöka förneka... ;) En ytlig attraktion och en djupare attraktion är ju två helt skilda saker. En attraktiv kille kan bli oattraktiv när man lärt känna honom och en oattraktiv kille kan bli attraktiv...men så länge man inte känner personen ifråga så är det ju just det ytliga som styr attraktionen...

Alla har olika smak och tycke om vad som är attraktivt, om man pratar om ytlig attraktion och man kan aldrig vara perfekt i allas ögon... Självklart!

Men alla vet att många killar, majoriteten av alla killar, gillar bröst...så är det!.. Men "de perfekta" brösten är det nog mera vi tjejer som är besatta av... Klart att killarna gillar att se på fina (perfekta) bröst...det är ju vackert...men om de träffar en tjej så gillar de nog henne som hon är.... Å jag tror att få killar skulle nobba en tjej tex pga att hon hade fejkbröst, även om han innan varit väldigt emot just fejkbröst... Å om förhållandet hänger på en sådan sak är ju killen inget att ha ändå! :D

Svar på tråden Hur stora bröst ska jag göra?