• Kär men inte galen

Hur ser ni ut egentligen?

Ja, hur ser alla ni brudar och era respektive ut egentligen? Här håller man på och "pratar" och ger varandra tips på BT och man kan ju inte låta bli att undra ibland...vem är det jag pratar med? Inte för att det spelar någon som helst roll men det vore kul att se er! Är det bara jag som blir nyfiken ibland? Har ni kanske lagt in nån bild på er bröllopssida på BT som man kan få kika på?

• Svar på tråden Hur ser ni ut egentligen?
  • Kär men inte galen

Lyxus:
    Var du inne på den från familjeliv? Då känner du nog igen mina tjejer från gatan hemma?

Vi har inte riktigt bestämt oss än. Vi ringde o frågade om man kunde plocka ihop en egen och även välja från höstens menyer och det fick vi!
    Så det blir nog getostterrine m lufttorkad skinka o pinjenötter, Oxfilétournedes m sparrissallad, permesan o tryffelvinegrette,ev champagnesorbet m svartvinbärscreme o italiensk mandelskorpa men då vi gifter oss så sent (17.00) nöjer vi oss troligen m bröllopstårtan. Och ni? Svårt att välja-eller hur?

• Kär men inte galen

Yrvädret:
    Jag håller med, börjar också tappa alla "ihopparningar" av nick o bild men det är fortfarande lika kul! Man får väl spara tråden o gå in o leta om man blir nyfiken!

• Kär men inte galen

Puff....

Fler brudpar?

• Kär men inte galen

CicciL:

Oj vad kul att se! Ni ser inte ut att ha tråkigt!

• Ybrud

här kommer vi.. kolla på om oss... Bilden är bland de roligaste som finns.. men faktum är att det är verkligen vi i ett nötskal. Ute i skogen, lite galna, allmänt ofixade. haha!

• Kär men inte galen
    Jag har skickat tre mail idag o glömde skicka med länken på ALLA. Så det är ok....
  • Ybrud

Kär men inte galen
    Ja man är sanslös *fniss*

• Bröllopstokiig

Kär men inte galen:
    tack för kommentaren. Vi har oftast roligt och reser mycket över hela världen. Jag har bott i Dubai, därav många kort på oss just därifrån. Nu bor jag dock i Stockholms innerstad och Sverige igen

• Kär men inte galen

Nä nu är det dags igen!
    Puff!

• Kär men inte galen

Ni var (är) jättefina!

• Bröllopstokiig

Josse vad vackra ni var, älskar din klänning, den var helt underbar! Vart fick du tag på den och vad kostade den?

• zica

Josse82:

underbara kort på er två! Men det fanns en sötnos till där, dante. Vart fick ni tag på honom, vi har letat så, hur mkt betalade ni om man får fråga?

• Josse82

Kär men inte galen
    -Tack så hemskt mycket!

CicciL
    -Tack vad glad jag blir, jag älskar verkligen min klänning det är en MoriLee som jag köpt på Princessa i Södertälje den var inte så dyr kostade lite över 6000kr:)

zica
    -Tack!!! Min lilla älskling Dante hittade vi inne på vovve.se han kostade 11000kr det är en coton de tulear, visst e han söt!

Svar på tråden Hur ser ni ut egentligen?