• marfa

    Linköpingsfruar

    Vill bara önska er alla en härlig jul.
    Jag hoppas att du får det bra Calice hos din man, och senare hos dina föräldrar. Att Na ni får en riktigt härlig jul i ert nya hus. Och att alla ni andra får en fin jul.
    Vi är i Karlstad hos mina svärföräldrar. Vi var dock hemma i Lkpg i några dagar innan och det var mysigt att få vara hemma hos mammma och pappa ett tag oxå.

    Stor kram
    fru Marfa

  • Svar på tråden Linköpingsfruar
  • Tessan05

    Hej på er!
    Sandella: Om vi åker med dig hem, har du då möjlighet att släppa av oss inne i stan (typ vid resecentrum)?

    Na: Om vi inte är vid busshållsplatsen kl 14:00, så vänta inte på oss, i så fall kör vi direkt hem till er. Är lite svårt att passa tider med en bebis, så vågar inte lov en tid.

    Vi ses senare idag! :)

  • sandella

    Tack för en jättetrevlig träff igår

    Na76; extra tack till Dig (och maken) som bjöd hem oss på goda tacos i Ert nya och superfina hus!

    /Sandella

  • Decorist

    Jag hänger på Sandella och säger TACK för igår! O vilken supermake du har som är så hjälpsam!

    Det var jättekul att träffa er, det har hänt så mycket sen vi träffades första gången, häftigt!
    Inte utan att man blir bebissugen...men först har vi våran resa att se fram emot. Sen vet man ju aldrig...!

    Ha det så bra allihopa! Kramar Caroline

  • Fru Calice

    Instämmer helt o hållet med föregående talare!

    Jättefint hus na!!

    O tänkte bara passa på att berätta att jag blivit varnad för ett jättegammalt inlägg i en tråd pga att jag har "en relation med Decorist som är ägare av blomdekor" o då uppfattades båda våra inlägg som reklam. Lite kul tyckte jag!

  • Tessan05

    Hej allihopa, jag vill oxå passa på att tacka för i lördags! Ett stort tack till att vi fick vara hos er Na. Det var kul att träffa er alla igen. Får hoppas att inte Saga avskräckte någon från att skaffa barn :)

    Sandella: Tack för skjutsen, misstänker att det blev lite lugnare i bilen när vi hade gått av :)

  • marfa

    Tack Na och man för taco och för att vi fick komma hem till er.
    Jättekul att träffas igen. Visst har det hänt mycket med oss alla. Vi är ju alla fruar nu!! :)
    Tessan, man blev bara sugen på att tiden kan gå lite fortare så att vår bebis oxå snart kommer. Hon var som en ,liten ängel.
    Jag hoppas att det blir en liten babyboom i vårt gäng.
    Ha det gott alla.
    Vi hörs snart och får sätta ett datum för glass i Söderköping.
    Marfa.

  • Decorist

    Calice:

    Har mailat med en på BT och haft en liten diskussion om vad man får skriva och inte, och de sitter tydligen och går igenom en massa inlägg, så hoppas du inte hamnar i kläm! Inte meningen! Jag får tydligen inte skriva ett ord om blommor nånstans för att jag jobbar med det, så nu ska jag vara tyst om det framöver. =)

    Ha det gott! Caroline

  • Decorist

    ...just det, och anledningen är visst att nån anmäler mina inlägg som reklam även om jag bara ger blområd. Men jag vill ju inte försvinna härifrån, så nu ska jag bara prata om "neutrala" ämnen om jag ska säga nåt!

  • Bröllopstokiig

    Tycker Bt är löjliga. Om man inte kan hjälpa varandra här, vad är då poängen? Ser de inte skillnad på hjälp o reklam? Jag menar om jag tipsar om det jag använt o varit nöjd med, varför ska det klassas som reklam då?

    Iaf, jag står på din sida Caroline!

    Kram

    anna

  • marfa

    Hej hej!
    Idag var jag på det första ultraljudet. Så nu har vi fått sett vår bebis. Känns helt otroligt. Allt var bra, så nu kan jag verkligen njuta av att vara gravid.
    Beräknad födelse är 8/8.

    Ha det bra allesammans.

    Kram
    Maria

  • Fru Calice

    Grattis Maria med man! Måste vara en underbar känsla att få se bebisen!

    Tror förövrigt att bebben dröjer sig kvar några dagar...

    Kram!

Svar på tråden Linköpingsfruar