• marfa

Linköpingsfruar

Vill bara önska er alla en härlig jul.
    Jag hoppas att du får det bra Calice hos din man, och senare hos dina föräldrar. Att Na ni får en riktigt härlig jul i ert nya hus. Och att alla ni andra får en fin jul.
    Vi är i Karlstad hos mina svärföräldrar. Vi var dock hemma i Lkpg i några dagar innan och det var mysigt att få vara hemma hos mammma och pappa ett tag oxå.

Stor kram
    fru Marfa

• Svar på tråden Linköpingsfruar
  • marfa

Hej!
    Långe sedan man hörde från er.
    Jag hoppas att allt är bra. Här händer inte mycket. Jobbar och sedan är jag dödstrött och går och lägger mig.
    Ser fram emot att träffa er i mars.
    Kram
    Marfa

• Fru Calice

Hej på er!
    Blir det den 4e eller den 5e?
    Ser fram emot att träffas!
    O na - inte har ni köpt hund eller så va...?

Är lite trött men glad för att det fortfarande är helg! Ska bara slappa imorrn!

Kram på er!

• na76

Hej

Jag tror vi preliminärt sa den 4:e. Jag funderar på att gå en liten sväng på chokladfestivalen på morgonen då så vi kanske kan träffas vid två?

Vi har ingen hund eller andra djur, min man är allergisk. Ha det bra.

• sandella

Hallå där

Det kanske är dags att väcka upp den här tråden igen eftersom vår nästa träff närmar sig.

Har jag förstått det hela rätt, att vi träffas lördagen 4/3 runt 14-tiden? Det passar mig i alla fall.

Hur är det med Er alla annars? Jag är såå glad över att äntligen ha lagt den mest hektiska tiden bakom mig. Nu ska jag försöka att inte planera in så mycket saker utan försöka ta det lugnare.

Kram!
    /Sandella

• Fru Calice

Vad sägs om samåkning? Någon med bil? Själv är jag fortfarande utan körkort sa jag kan tyvärr inte bistå...

• sandella

Jag kan ta vår bil, så där finns plats för den/de som vill åka med - inga problem.

Marfa; jag är skyldig Dig en skjuts sedan förra träffen

/Sandella

• marfa

Vad bra Sandella :)
    Jag hoppas verkligen att jag kan komma ner till Linköping den helgen. Jag har nämligen blivit tvingad att byta apotek och ska börja där på torsdag och har inte fått något schema. Igentligen sk jag vara ledig lö-ti, så det är lite surt. Men jag ska verkligen försöka.
    Ska bli trevligt att träffa er.
    Hur var det, fika vid 14 hos Na?
    Kram
    Marfa

• Decorist

Hej!

Tror inte att det ska vara nåt problem för mig den 4:e heller. Jag åker direkt från mig eftersom jag inte bor så långt ifrån Nahreen...
    Ja, det ska bli jättekul att se er igen!

Kram Caroline

• Fru Calice

sandella
    hoppar gärna in i din bil om det går bra! Var ses?

• na76

Hej

Jag har nog bestämt mig för att inte gå på chokladfestivalen så om ni vill komma tidigare så går det bra också annars säger vi 14.00. Jag tänkte försöka bjuda på någon mat. Äter alla tacos? Är någon allergisk mot nåt i matväg? Hittar ni till mig? Jag kan möta er vid Fornåsa vägen om ni vill. Måste kolla namnet på närmaste bussskylt först så kan jag stå där.

Svar på tråden Linköpingsfruar