Hej på er och god fortsättning!
Sandella: Måste bara börja med att grattulera dig till knodden i magen. GRATTIS! Du frågade om man någonsin blir redo, själv upplevde jag att jag blev redo i samma stund som Saga kom :) Allt kändes och känns så naturligt. Så... lugn, de känslorna du har nu, de är vanliga, fullt normalt :) Att få barn är underbart, vår lilla tjej har hunnit bli tre (TRE!) månader, tiden går fort. Så, har du några frågor eller funderingar... så är det bara att fråga, kul med fler som skaffar barn :)
Har inte varit här inne på länge, av någon konstig (!) anledning är det på Familjeliv jag hamnar numera :) Julen firade vi i Skåne och på nyår hade vi nyårsfest enligt tradition här. Maken blev förkyld i Skåne och på nyårsdagen var Saga riktigt dålig, så vi åkte till doktorn där det visade sig att hon hade begynnande öroninflammation och förkylningsvirus (möjligen RS). Idag slutade vi med antibiotikan och hon är snart frisk, hoppas jag! Det är än så länge det värsta med att ha barn, att se dem lida när dem är sjuka... det gör så ont i hjärtat att inte kunna göra något. Oj, vad mycket barnprat det blev, det var inte riktigt meningen ;)
Ha det gott allihopa så hoppas jag att vi ses framöver!
Kram Therése