• marfa

Linköpingsfruar

Vill bara önska er alla en härlig jul.
    Jag hoppas att du får det bra Calice hos din man, och senare hos dina föräldrar. Att Na ni får en riktigt härlig jul i ert nya hus. Och att alla ni andra får en fin jul.
    Vi är i Karlstad hos mina svärföräldrar. Vi var dock hemma i Lkpg i några dagar innan och det var mysigt att få vara hemma hos mammma och pappa ett tag oxå.

Stor kram
    fru Marfa

• Svar på tråden Linköpingsfruar
  • Tessan05

Sandella: Saga åker fortfarande i sitt babyskydd så om ni inte har extremt korta bälten så är det nog inga problem att sätta in det i er bil. Ska se om kanske maken vill köra mig dit, vore toppen om vi får åka med dig hem (och kanske dit) :)

Na: Som det ser ut nu så kommer Saga och jag, jag hoppas att inget ska strula till sig. Skulle behöva din adress för att övertala maken om att köra mig till dig :)Om du inte vill skriva den här, så kan du väl maila på: tezzys@yahoo.com
    Beträffande maten så är jag glad så länge det finns lite grönsaker och kött att fylla skalen med :) Äter helst mjuka skal, men det är bara för att det är lättast att äta ;)

Måste oxå vara med och tycka lite om Narnia, jag minns också spelfilmen från jullovsmorgon och såg med spänning fram emot den nya filmen. Jag tycker att dem har gjort ett bra arbete, den blir nästan för verklig :) Ger den en stark 4:a. Det som är lite synd med filmer som man sett förr är ju att man vet hur de slutar :)

Hoppas att jag ser er alla om drygt en vecka!
    Just det, om någon av er blir förkyld får ni gärna säga till. Bra att veta i förväg i så fall, så jag kan ta ställning till om vi vågar komma eller inte. Sjuka spädbarn är inte kul.

• na76

Hej

Vad roligt att så många kan komma. Ni är alla välkomna.

Jag köper lite blandat till tacosen så kan ni välja vad ni vill ta.

Tessan: Har skickat mail till dig med beskrivning.

Sandella: Har bett min man beskriva för dig var vi bor.

Decorist: Sväng vänster vid busshållsplatsen Gunnarslund, står privat väg. Jag kan möta dig vid buss skylten om du vill.

Jag har sett både den gamla Narnia filmen(ej den tecknade)och de följande filmerna i den serien (prins Caspian mfl). Jag har också sett den nya. Den nya är väldigt välgjord och jag tyckte den var underhållande. Nu ser jag fram emot DaVinci koden och Pirates of the Carribean 2.

• sandella

Hej!

Na76; jag fick vägbeskrivningen av Din man idag, så nu hittar jag utan problem. Vill bara dubbelkolla om vi skulle träffas vid Fornåsakorset eller vid busshållsplatsen (Gunnarslund tror jag den hette)?

Marfa; vad roligt att Du också kan komma i helgen

Tessan05; jag tror inte att vi ska ha extremt korta bilbälten, men helt säker ur ett bilbarnstols-perspektiv är jag ju inte direkt... Jag skickar över en vägbeskrivning till Din mailadress i morgon 28/2, ifall Ni kommer förbi.

Jag gissar att jag borde åka hemifrån vid 13:20 för att hämta upp Marfa och Calice och sedan hinna ut till Na76 till 14:00.

Det ska bli jättekul att ses!

/Sandella

• na76

Hej

Sandella: Det är nog lika bra att vi ses vid busshållsplatsen så väntar vi in alla bilar där.

Ska bli så roligt att träffa alla.

• marfa

Sandella
    Ska jag komma bort till dig eller Statoilmacken eller Premmacken eller kommer du till mina föräldrar?
    Jag anpassar mig efter dig.
    Ha det bra
    Marfa

• Fru Calice

Var är det vettigt att jag väntar? Utanför mitt hus eller vid Med Mera?

• sandella

Na76: Då träffas vi vid 14-tiden på busshållsplatsen. Hur lång tid ska vi räkna med att bilresan tar ungefär?

Calice; jag minns inte exakt vilket hus Du bodde i så kan Du gå bort till Med Mera så hämtar jag Dig där.

Marfa; Statoilmacken går bra för min del.

Tessan05; jag har skickat ett mail till Dig idag

Jag återkommer närmare helgen med i vilken ordning Ni hämtas upp, och undefär vid vilken tid!

Kram!
    /Sandella

• Decorist

Låter bra att träffas vid busshållplatsen vid kl.14

Sandella: Det tar ca 15-20 minuter från stan, det är på vägen ut till mig, så några minuter mindre än det tog när ni var ute hos mig i höstas...

Ska verkligen bli kul det här!

• Fru Calice

Ska vi säga att jag står där kl 13:40?

• sandella

Hej!

Calice; ja det låter bra. Jag och Marfa hämtar upp Dig 13.40 vid Med Mera.

Marfa; jag hämtar upp Dig först vid Statoilmacken. Ska vi säga 13.35, så hinner vi lagom bort till Calice efteråt.

Tessan räknar med att hon åker med sin man. Kanske åker hon med oss tillbaka i stället.

Åh vad det ska bli roligt att träffa Er!!

/Sandella

PS: På lördag har jag varit Fru Johansson i 9 månader

Svar på tråden Linköpingsfruar