Sandella: Saga åker fortfarande i sitt babyskydd så om ni inte har extremt korta bälten så är det nog inga problem att sätta in det i er bil. Ska se om kanske maken vill köra mig dit, vore toppen om vi får åka med dig hem (och kanske dit) :)
Na: Som det ser ut nu så kommer Saga och jag, jag hoppas att inget ska strula till sig. Skulle behöva din adress för att övertala maken om att köra mig till dig :)Om du inte vill skriva den här, så kan du väl maila på: tezzys@yahoo.com
Beträffande maten så är jag glad så länge det finns lite grönsaker och kött att fylla skalen med :) Äter helst mjuka skal, men det är bara för att det är lättast att äta ;)
Måste oxå vara med och tycka lite om Narnia, jag minns också spelfilmen från jullovsmorgon och såg med spänning fram emot den nya filmen. Jag tycker att dem har gjort ett bra arbete, den blir nästan för verklig :) Ger den en stark 4:a. Det som är lite synd med filmer som man sett förr är ju att man vet hur de slutar :)
Hoppas att jag ser er alla om drygt en vecka!
Just det, om någon av er blir förkyld får ni gärna säga till. Bra att veta i förväg i så fall, så jag kan ta ställning till om vi vågar komma eller inte. Sjuka spädbarn är inte kul.