• marfa

Linköpingsfruar

Vill bara önska er alla en härlig jul.
    Jag hoppas att du får det bra Calice hos din man, och senare hos dina föräldrar. Att Na ni får en riktigt härlig jul i ert nya hus. Och att alla ni andra får en fin jul.
    Vi är i Karlstad hos mina svärföräldrar. Vi var dock hemma i Lkpg i några dagar innan och det var mysigt att få vara hemma hos mammma och pappa ett tag oxå.

Stor kram
    fru Marfa

• Svar på tråden Linköpingsfruar
  • marfa

Gott Nytt År!
    Jag hoppas att ni hade en fantastisk kväll igår. Vi var på middag och hde riktigt mysigt. Var sedan på Hagakullen och såg Stockholms alla fyrverkerier i 360 graders vinkel. Riktigt häftigt. Sedan åkte vi plastsäck ner cchhhoohej vad det gick :)
    Vad mysigt ni fick när ni var här i Sthlm Calice. Låter härligt med en mini simester.
    Är oxå nyfiken Sandella vad ... betyder ;)
    Ha ett riktigt bra 2006.
    Kram
    Maria

• marfa

Grattis Sandella!!!
    Så otroligt roligt för er.
    Jag hoppas oxå att du mår bra och att allt går fint.
    Sköt om dig.
    Kram
    Maria

• marfa

Hej!
    Vad trevligt att ni planerar en resa till USA, låter spännande Decorist.
    Hur går det för er Calice? Ni var väl oxå på väg dit?
    Själva har vi faktiskt tankarna på att flytta till USA ett år. Jonas jobbar på en Americansk firma här i Sverige och kan få jobb där om han vill. Så som det ser ut kanske vi åker i september.

Sen har jag en sak till att berätta. Jag kan inte hålla mig längre!!!
    Jag är också gravid. Vi ska få en liten bebis i augusti. Jag var hos Barnmoskan idag. Så nu känns det lite mer verkligt.
    Var så sugen att berätta det när Sandella berättade, men kände att det var lite tidigt. Så det är stora grejer på g.

Tycker helt klart att vi måste ses snart. Glass i Söderköping låter ju i inte helt fel. Om inte annars får det bli en Bosses.

Ha det så jättebra.
    Kram
    Marfa

• marfa

Tack tack!
    Har velat berätta för er så långe, men det är ju bättre att vänta ett tag.
    Visst är det många som ska ha barn. Under tiden innan jag fick mitt + tyckte jag verkligen att alla hade magar i vädret. Och speciellt många kom och köpte gravtest på jobbet bär man satt i kassan. Nu ler jag bara när de kommer med sina test :)
    Det var så mycket krångel där ute där vi köpt tomten. En massa småföreningar för precis allt. Och de hade ingen koll på någonting. Tex vatten avlopps förening som vi fick tjaffsa med en jusrist tom. Då tröttnade vi och har sagt ifrån om huset. Så vi säljer tomten. Det var då vi tänkte sticka utomlands ett år. Speciellt eftersom jag ska vara mamma ledig så tyckte vi det passade bra.
    Ska bli så kul att träffa er igen. Ska vi bestämma en helg i mars? Då hinner vi träffa dig innan Sandella, eller hur?
    Ska kolla almenackan.

Stor kram
    Marfa

• marfa

Hej!
    Jag kan helgerna 4-5, 18-19 och 25-26 i mars som det ser ut nu. Bäst vore den första helgen för då har min syster fyllt och vi ska förmodligen ändå ner till Linköping.

Jo det är lite trist med huset. Fast man hade inte så stor känsla för det ännu ändå. Var lite svårt att förstå att man hade en tomt och sedan ett hus 1 år senare!!
    Men men det löser sig alltid. Vi har ju en stor lägenhet nu, så ett par år till funkar här oxå.

Ser fram emot att träffas igen.
    Ha det bra
    Marfa

• marfa

Jo det är ett problem Tessan. Min mammma blev mycket besviken när jag sa det. Men hon vill helst att vi ska bo på samma gata och inte ens i Stockholm.
    Men just nu tänker vi på vad vi skulle tycka va kul och spännnade. Så lite egoster är vi kanske men det är nog bättre att åka nu än när barnet kommer upp i skolåldern och har kompisar här och så.

Trevligt Na att komma hem till er och se ert nya hus.

Maraf

• marfa

Hej!
    Långe sedan man hörde från er.
    Jag hoppas att allt är bra. Här händer inte mycket. Jobbar och sedan är jag dödstrött och går och lägger mig.
    Ser fram emot att träffa er i mars.
    Kram
    Marfa

• marfa

Vad bra Sandella :)
    Jag hoppas verkligen att jag kan komma ner till Linköping den helgen. Jag har nämligen blivit tvingad att byta apotek och ska börja där på torsdag och har inte fått något schema. Igentligen sk jag vara ledig lö-ti, så det är lite surt. Men jag ska verkligen försöka.
    Ska bli trevligt att träffa er.
    Hur var det, fika vid 14 hos Na?
    Kram
    Marfa

• marfa

Hej hej!
    Glada nyheter. Jag är ledig och kan följa med. Dessutom har syrran kalas på söndagen, så allt är perfekt.
    Jag åker gärna med dig Sandella.
    Na jag är allätare, så för mig spelar det ingen roll med tillbehör.

Jag minns spelfilmen om Narnia, speciellt Azlan. men har dock ännu inte sett filmen som går nu. Vad ger du för betyg Calice?

Ska bli kul att ses.
    Kram
    Marfa

• marfa

Sandella
    Ska jag komma bort till dig eller Statoilmacken eller Premmacken eller kommer du till mina föräldrar?
    Jag anpassar mig efter dig.
    Ha det bra
    Marfa

• marfa

Det blir bra för mig. Syns i morgon

• marfa

Tack Na och man för taco och för att vi fick komma hem till er.
    Jättekul att träffas igen. Visst har det hänt mycket med oss alla. Vi är ju alla fruar nu!! :)
    Tessan, man blev bara sugen på att tiden kan gå lite fortare så att vår bebis oxå snart kommer. Hon var som en ,liten ängel.
    Jag hoppas att det blir en liten babyboom i vårt gäng.
    Ha det gott alla.
    Vi hörs snart och får sätta ett datum för glass i Söderköping.
    Marfa.

• marfa

Hej hej!
    Idag var jag på det första ultraljudet. Så nu har vi fått sett vår bebis. Känns helt otroligt. Allt var bra, så nu kan jag verkligen njuta av att vara gravid.
    Beräknad födelse är 8/8.

Ha det bra allesammans.

Kram
    Maria

Svar på tråden Linköpingsfruar