• Vero

Majbrudar 2005 del4

Några är vi fortfarande som ska gifta oss den här månaden och i alla fall jag vill gärna prata lite mer med er andra, även ni somhunnit gifta er redan!

Så jag startar heltenkelt en tråd till och hoppas att ni andra hänger på.

Här är länken till den gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m926532.html

• Svar på tråden Majbrudar 2005 del4
  • MiaZ

Lite sent men bättre sent än aldrig som dom brukar säga: Stort Grattis Majhumlan!
    Kul att höra att bröllopsresan var lyckad!

• MiaZ

och som alltid är det kul att få ett ansikte på "brudarna" här inne :)
    Alla är ju så fina å ser så lyckliga ut- precis så som det ska vara!

• Cotterpin

Hur går det för er? alla vi som gifter oss om sisådär 45-50 timmar!!

Själv är jag lugn! har tiderna klart inför imorgon, har kollat och checkat allt.
    Lite som skall handlas idag och imorgon. Men just nu längtar jag bara!

• capri05

Här är en som också är ganska lugn. nu är det 47 timmar kvar innan vigseln.

känns i magen som innan en stor tenta fast samtidigt som dagen innan julafton (när man var liten alltså)

imorgon är det lite pyssel men allt verkar vara under kontroll och vädret ska ju bli helt underbart!!!!!
    grattis alla som gifter sig på lördag!

• snart brud.

Ja, här ska det handlas lite saker.

Och vädret är ju bara KANON, jag har fått min första solbränna, jag är lite öm på armarna, men vad gör det,lite färg skadar aldrig.

Ja, min nervositet har lagt sig, känner mest ett lugn inom mig nu, men skulle tro att det kommer igen.

Idag var vi och tränade i kyrkan, oj vad verkligt det kändes, snart är det min tur, nästa gång jag kommer dit är det på riktigt.

Nu ska jag göra det sista på festprogramet så jag kan ta de lugnt med mina älskade barn och blivande make imorgon kväll...

Ha de GOTT alla!!!!

• Fia76

Japp då var man gift!
    Sitter nu ett par dagar efter och tänkte igenom allt ihop, planering, inköp och själva genomförandet och gud vad skönt att allt nu e klart. Mycket lycklig fru är jag numera och och hoppas allt gick bra för alla er andra majbrudar.
    Hos oss gick nästan allt som planerat kommer en liten längre berättelse om ett par dagar.
    Många kramar Fru Fia76

• Nina *brud 28/5-05*

Grattis Fia! För oss blev det bröllopet bättre än vi någonsin kunde drömma om! Går i ett ständigt lyckorus :D En känsla man gärna vill bevara!

Vi har lagt ut lite bilder: www.ninaochpeter.com

Ska oxå få ihop en berättelse!

Kram Fru Thomson!

• MiaZ

Grattis alla nyblivna fruar!!!!

• jazzkatten

Grattis ALLA majbrudar, för nu är vi ju alla fruar!
    Och jag är en av de lyckligaste i världen.
    Bröllopet blev helt perfekt...bättre än vi ens vågat drömma om. Trots att vi vaknade till spöregn från svarta tunga moln och jag bara sovit ett par timmar. Solen bröt fram medan vi stod i kyrkan och det blev en vacker eftermiddag. Jag ska berätta mer och visa bilder efter bröllopsresan. Vi åker inatt!

Många kramar från Fru Jazzkatt

• skratt-maja

Här är ytterliggare en fru som hade ett helt underbart bröllop... allt gick som på räls och flöt så br aoch det blev bättre än vad vi vågat drömma om....

solen lyste på de rätta tillfällerna och gästerna var glada för vår skull och det kan man inte

vi kommer att lägga ut lite bilder på vår bröllopshemisda så småningom men just nu laddar vi för bröllopsresa till malta.

grattis på er alal brudar

kram fru Z

• Ejlis

Hej Majbrudar!!
    Har ni skrivit någon "Nu är jag gift-tråd" än? Inte jag. Jag väntar på att vi skall hinna åka och hämta bilderna från fotografen.. Men SEDAN!!

Skulle ni kunna kopiera in länkarna i denna tråd, så att man hittar er?

• Ejlis

Cotterpin:
    Kanon!!
    Ni ser så lyckliga ut och allt verkar ha varit prefekt!!!

• Vero

Vi var utan internet ända tills nu, gissa om jag har abstinens!

Hur som helst gick bröllopet över förv'äntan, alla som hjälpte till la sin själ i det och det blev så himla lyckat. Vi gick runt i ett glädjerus hur länge som helst. Jag flinar fortfarande lyckligt och fånigt när jag ser min ring fånga solljuset.

Jag ska väl försöka få ihop en berättelse så småningom.

Grattis alla ni andra majbrudar också. Hoppas ni fick en lika underbar dag som vi.

• Ejlis

Hörni, har ni tänkt på att vi måste bli gravida ungefär nu för att vi skall kunna öppna tråden "Majbebisar 2006" på Familjeliv?!

På söndag åker jag och min man på bröllopsresa!

• jazzkatten

Ejlis

Jo, vi jobbar på det där med bebisar för fullt Hoppas det blir nått snart!!

Vart åker ni på bröllopsresa? Blev det Italien?

• Ejlis

JK:
    Ja, Italien. Toscana. Flyget går imorgon.

Svar på tråden Majbrudar 2005 del4