• Vero

Majbrudar 2005 del4

Några är vi fortfarande som ska gifta oss den här månaden och i alla fall jag vill gärna prata lite mer med er andra, även ni somhunnit gifta er redan!

Så jag startar heltenkelt en tråd till och hoppas att ni andra hänger på.

Här är länken till den gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m926532.html

• Svar på tråden Majbrudar 2005 del4
  • jazzkatten

Är det någon mer än jag som hela tiden lyckas komma i luven på mina föräldrar och syskon som ska lägga sej i en massa onödigt om det ena och det andra? Mamma vill hela tiden lägga sej i menyn, och syrran lägger sej i vilka vi bjudit och inte bjudit.... Blir så trött på att vi inte få bestämma själva!!
    Det verkar vara himla känsligt det här med bröllop även för andra.
    Våra kompisar som annars brukar vilja spela och sjunga mer än gärna så fort det blir tillfälle, och som nu ska spela i kyrkan verkar nästan lite småsura över att vi bett dem, även fast vi spelat och sjungit på deras tillställningar...Konstigt?!

Ville bara gnälla lite mitt i all lycka, så jag slipper gnälla på min M2b eller mamma....

• Ejlis

JK:
    Gnäll på du bara!! *hihi* Det är bara bröllopsnerverna som spökar!

En annan sak:
    Tänk på att man syns HELA tiden som brudpar.

• Bride_to_be

Ja imorgon så är man gift! :) Äntligen!
    så idag ska vi fixa dom sista detaljerna i festlokalen :)

• skratt-maja

Igår så fick jag äntligen prov amin klänning!!! Det gick mkt bra så nu är det bara småsaker som ska fixas, läggas upp och sedan sys in en smula... Men det var en otriólig känsla och den blir så bra som jag sett framför mig!!!

Det mesta rullar på hä, betar av sak efter sak, i dag ksa ringar hämtas, vigselprogam skrivas ut och sedan baka lite till den brunch vi ska ha på söndagen... och så ska ja gpå anisktsbehandling i eftermiddag, ska bli så härligt

• JNY

Hoppas att alla ni som gifter er imorgon får en lika underbar dag som vi hade förra lördagen. Glöm inte att njuta!!

• Ejlis

JAVISST, JA: SOLKRÄM!!!
    Glöm inte solkräm om ni är blonda som jag och skall ha urringat, som jag hade.. Jag glömde och såg ut som en kräfta redan till middagen....

• jazzkatten

Lycka till alla 21 maj brudar!!!

Kram från Jazzkatten

• brud34

Visst är vi några kvar i den här tråden? 8 dagar kvar för oss och tror att vi har koll på det mesta... Men men, det är väl dumt att säga det högt

• saris maj 2005

brud 34
    Ja då några kvar här.
    Ska prova klänningen för sista gången (kanske) på söndag innan den sys ihop. Tänk om magen har växt mer än vi väntat oss... jaja då får vi sprätta. Så går det när man inte kan hålla sig till bröllopsnatten ;)

JK
    Jag känner igen det där med att alla lägger sig i... föräldrar lägger sig i allt från antal psalmer, bilfärd från kyrkan till antal sånger i festhäftet och menyn. pust. Kompisar lägger sig i bordsplacering osv. Pust! Vi bestämmmer!!!

Vi vill också öva med prästen, fick ett lite nonchalant svar av vår präst att hon övar med oss om hon inte hade nåt roligare för sig dan innan typ..hmm. Hoppas hon hör av sig på måndag och säger att det är ok.

Lycka till alla som gifter sig imorgon den 21:a.

En vecka kvar för oss 28:e majare.

Kram

• Nina *brud 28/5-05*

Ja en vecka kvar! Pirrigt! :D

Lycka till ni som gifter er imorron!! :D

Svar på tråden Majbrudar 2005 del4