• Vero

Majbrudar 2005 del4

Några är vi fortfarande som ska gifta oss den här månaden och i alla fall jag vill gärna prata lite mer med er andra, även ni somhunnit gifta er redan!

Så jag startar heltenkelt en tråd till och hoppas att ni andra hänger på.

Här är länken till den gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m926532.html

• Svar på tråden Majbrudar 2005 del4
  • Ejlis

Jag tycker att vi fortsätter i den här tråden eftersom den ligger under "Vår månad" och den andra inte gör det.

• snart brud.

Så flickor, nu e min klänning lämnad för att sys upp.
    Och jag längtar tills jag får hem den igen.
    Nu e snart allt klart, mest en massa "finlir" kvar.

På Lördag e de hippa för mig, kan nästan längta lite.
    Nu e de bara 11 dagar kvar.
    Jag LÄNGTAR!!!

Ha de gott

• snart brud.

Den riktiga nedräkningen har börjat.
    10 dagar 2 timmar och 12 min kvar.

LÄNGTAR!!!

• skratt-maja

Känns så kontigt att det imorogn gär ner på ental i antalet dagar.....

Kommit fram till idag efter att ha varit ute i balandat väder att et ärnog lika bra att ladda med ngt stort och rejält paraply, vill inte jaga upp er men hur har ni tänkt göra???

• MiaZ

Bara 3 dagar kvar!!!!!
    Nu kommer snart nerverna fram:)

• Rainred

jeppis bara 3 dagar här också!
    regn säger tidningar att det blir på lördag, nåja vi får se hur vi gör men troligen ska vi INTE köpa ngt ny paraply bara för att det ska matcha kländerna...
    Vi kommer nog ta vår stora golf paraply i blåvitt tror jag!

• MiaZ

Ja vädret är ju defenitivt ett orosmoment...hoppas att det blir mycket sol iaf, om inte så lite då...

• raskan

Jag kollade vädret nu å det kan bli upp till 20 grader varmt på lördag!!! Det ser inte ut att bli så mycke regn (iallafall inte i sthlm)
    Millan

• MiaZ

nej såg att Sthlm skulle ha fint väder...nu bor ju jag i småland så här ser det liiiite värre ut...

• magy

Jag är nu gift! Det var en fantastisk dag!
    Faktiskt den bästa dagen i mitt liv, hittills även om det låter som en klyscha.
    Vi fick regn (och hagel) i slöjan men solen bröt frma precis efter våra löften. Det kändes som ett vackert lovande tecken!
    Jag ska snart skriva om vår dag på gifta och kanske lägga upp bilder på majbrudarsidan. Vad var adress och lösenordet?

Lycka till alla ni som har bröllopsdagen framför er. Jag önskar er en underbar dag!

Svar på tråden Majbrudar 2005 del4