• Vero

Majbrudar 2005 del4

Några är vi fortfarande som ska gifta oss den här månaden och i alla fall jag vill gärna prata lite mer med er andra, även ni somhunnit gifta er redan!

Så jag startar heltenkelt en tråd till och hoppas att ni andra hänger på.

Här är länken till den gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m926532.html

• Svar på tråden Majbrudar 2005 del4
  • raskan

hej tjejer!!! Nu heter jag Rask i stället för Jansson å oj va underbart det är!!
    Berättelsen kommer .
    Ni som vill kolla på lite bilder kan kolla på dom som ligger på Lenahs sida
    www.artyfotos.com

Millan

• MiaZ

Grattis alla ni-inkl mig själv- som blev gifta i helgen!!!
    Visst var det väl alldeles underbart:)

• Ejlis

GRATTIS!!!!

Var det underbart?

• Cotterpin

Grattis alla ni som redan gift er!

Själv har jag råkat ut för ett bekymmer mera *sucka*
    Mitt ena knä har blivit svullet och inflammerat, inte direkt första gången men jag kan verkligen inte sitta still idag!
    Jag hoppas att svullnaden lagt sig till imorgon, annars kommer jag ha svårt att gå på lördag :(

• MiaZ

Klart det var underbart :)
    Ja den känslan går inte att beskriva, man måste uppleva den för att förstå hur härligt underbart det är att stå där framför prästen och avge sina löften till den man som man älskar mest av allt :)

• skratt-maja

tråkigt cotterpin!!! håller tummarna för att det går över eller i alla fall bli rmkt mkt bättre!

Idag är min första semsterdag och jag håller på och pysslar här hemma, det är en del saker att ta med, dels till festens arragemang och sedan oliak typer av kläder så det blir en hel del saker....
    Lite pirrigt är det det kan man ju inte komma ifrån men det kanske vore värre om man inte kände ngt alls??? vad vet jag!!!

nu ska jag åtrgå till att fixa det sista på festprogrammen, det är vikning och häftning som gäller

Lycka till nu alla 28 maj-brudar!!! Tänk på lördag är det vår stora dag!

• saris maj 2005

Yes!!! Lördag är VÅR dag!!
    Kramis till alla majisar!

• snart brud.

JJJAAAA!!!!
    Här har ni en som längtar till Lördag!!!!

Fast kanske inte Fredag kväll, tänkte att hela familjen skulle ha en MYS kväll, min blivande fyller 35 och mellankillen 5.
    Men, men de smög sig, de verkar som om han åker på svensexa då, så jag får mysa själv me barnen, fast de blir nog inte så mkt mys, tänkte de skulle nanna tidigt och jag stryka kostymer och så.

Men iallafall så har vi MÅNGAAA myskvällar framför oss som gifta, de ska bli riktigt härligt att kalla sig FRU ROOS.

Hmm, de lät ju lite fint.

Ha de gott alla töser, mö som gift.

• majhumlan

Hej!

Grattis alla som har gift sig! och lycka till ni som gifter sig på lördag!

Tillbaka efter bröllopsresan nu, det var en härlig vecka!

Har snickrat ihop några bilder, länk finns i tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1082996.html

Kram
    majhumlan

Svar på tråden Majbrudar 2005 del4