• Maya K

Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?

Hej alla ni som går i giftastankar.
    Då jag ÄNTLIGEN kunnat "diskutera" om giftermål med min fästman (vi kom fram till att vi ska gifta oss någongång på sensommaren 2006) startar jag en ny tråd här för er som ska gifta er någon gång på sensommaren 2006. Hoppas att vi kan utbyta idéer och tankar kring allt som har med bröllop att göra.

Min bakgrund: Friade till min fästman i februari 2004 på skottdagen. Då funderade vi på att gifta oss nu under sommaren 2005 men det blev inte som planerat då jag har haft plugget att tänka på och nu planerar vi att köpa en villa efter att jag tagit min examen och fått ett jobb. Idag bestämde vi oss dock för att vi ska gifta oss på sensommaren 2006 =)

Skriv gärna lite om er själva och hur "friandet" gick till, så att man lär "känna" folket på tråden bättre =)

• Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?
  • Hjärtelycka

Godmorgon!

Jag får nog "snällt och slaviskt" hänga här på BT för att komma ikapp mina medsystrar som kommit så långt med sin planering *ler*
    Just nu undersöks andra alternativ än de vi hade från början. Vi har fått så mycket bra tips och ideer här på BT *jublar över att sajten finns*

Ha en bra dag brudar!

• Maya K

Har Lisa på Udden en hemsida??

• Hjärtelycka

Maya K
    Japp, jag är åxå från Sthlm, Värmdö.

Vore kul med en BT-träff såsmåningom!!

• Maya K

Ja det vore jätte kul med BT-träff senare...

Just nu har jag så mkt att göra så det är uteslutet för min del men kanske efter några månader eller ngt... vi får ju se hur det ter sig.. Har en tjej till här på tråden som heter Gable och hon skulle säkert också vara intresserad sen :)

• Maya K

Vet ngn av er lokaler dit man får ta med egen dricka och mat och där man ryms från 70-120 pers... ???

Inte slott och sådant!!

Har ju prel.bokat en lokal men nu visar det sig att min gästlista inte håller då jag glömt bort folk ...

hmmmmm

• AndreaM

Maya K: Fjärilshuset i Haga har en vinterträdgård man kan hyra, kanske skulle det passa?

• Maya K

AndreaM:

Ja... det låter ju bra.. hmmm.. kanske ska ta och ringa till dem idag och höra vad de vill ha... Visste inte om att de hade en vinterträdgård.....
    Hmmmm.. tack för tipset. ska ringa dem om en timme :)

• madelyn

MayaK,

Nej de har ingen hemsida än så länge tyvärr.. men du kan läsa om stället i DN:
    www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=399695&previousRenderType=6

Vore kul med en BT-träff för "brudarna sommaren 2006" nån gång!

• madelyn

Bilden är inte den roligaste direkt.. Lokalen är jättesöt och ganska stilren. De har valt den fulaste vinkeln på fotot av själva ingången

• Maya K

madelyn:

Det blir säkert bra.. jag vet ju vilken det är så ;)

Nej nu måste jag börja plugga så vi hörs snart igen :)

Svar på tråden Sensommar (juli-augusti) brudar 2006!! finns det några?