• Juliette

"Har någon av er gått ner i vikt SNABBT" , flyttad:-)

Hej!
    Jag har skrivit min tråd i skönhet & hår, visste inte att det fanns ett speciellt forum för hälsa / bantning då.
    Min tråd heter "Har någon av er gått ner i vikt SNABBT?" Men nu börjar jag den här eftersom flera kan hitta den och dela med sig av sina viktnedgångar osv. För nu ska jag börja gå ner i vikt, inte imorgon eller nästa vecka, utan NU ska jag börja

• Svar på tråden "Har någon av er gått ner i vikt SNABBT" , flyttad:-)
  • Juliette

lelise:
    Nog för att du inte blir sugen numera, men jag tänkte innan o så

• Juliette

lelise igen
    Nu har jag försökt att träna ett pass till, men jag orkade inte-kroppen kändes alldeles tung o slut. Men jag har bara ätit 2 ägg idag så det är väll inte konstigt att jag inte orkade. Har iallafall tränat ett pass och promenerat.
    Imorn ska jag försöka kämpa ännu mer.

• lelise77

Juliette:
    Visst blir jag också sugen ibland men inte alls så ofta nu när jag försöker äta o dricka rätt!
    Jag älskar kaffe och har svårt att inte dricka för mycket,jag tycker det är så mysigt att sitta och dricka en kopp med gott kaffe när man ser tv eller läser en bok!
    Jag förstår att du inte orkar träna nått mer när du äter så lite,jag önskar att jag skulle klara mig på så få kalorier men jag vet att om jag äter så lite så har jag ingen karaktär alls,så innan dan är slut så trycker jag i mig allt jag hittar hemma!
    Det var faktiskt jätteskönt att simma i dag...nu sk jag ta ett varmt o mysigt bad och bara mysa resten av kvällen!

Hoppas din dag blir bra i morgon...

• Juliette

lelise:
    Idag går det trööögt, men jag ska inte ge upp. Jag vet att det blir bättre efter att par dagar. Men det är så mkt annat jag har att tänka på och då blir det svårare att hålla motivationen uppe. Men men jag fortsätter kämpa på, har tränat och promenerat idag även om det inte var lika mkt som igår.
    Hur har det gått för dej hitills idag?

• lelise77

Juliette:
    Dagen har gått ganska bra men jag har haft ett migrän anfall så jaghar inte "hunnit" motionera nånting,jag kankse ids gå en långpromenad när mna sambo kommer hem!
    Jag har ätit nyttigt men alldeles för lite,hela magen skriker efter nått gott att tugga på...
    Jag ska försöka vara duktig och äte lite frukt isället men vi får väl se hur det går!
    Alla dagar kan ju inte gå lätt,ibland behöver man lite motstånd också!
    Du kommer att komma igenom din "svacka"
    Förresten garttis i efterskott!!
    Hur gammal blev du?

• Juliette

lelise:
    Motion är inte det första man tänker på att man ska göra när man har migrän, då vill man bara få bort smärtan.
    Hur gick det med suget igår?
    Jag blev 20 år, jag gillar inte att prata om min ålder för jag känner mej så himla ung då. Känner mej som äldre än så, men det är ju för att jag fick barn tidigt o så. Hoppas denna dag blir bättre för oss båda!

• lelise77

Juliette:
    Jag kunde faktiskt stå emot suget...och det är jag stolt över!
    I dag har jag varit ute o gått ca 2 timmar och ätit nyttigt men som vanligt för lite!
    Ska iväg på en tjefest snart och det ska bli så skönt attfå "komma ut" och tänka på någonting annat,jag ska försöka unna mig det jag vill ha o blir sugen på...bara det inte blir ALLDELES för mycket alkohol,då blir det sååå jobbigt imorgon!
    Hoppas din helg blir bra och utan jättestora frestelser....

• Juliette

lelise:
    Va duktig du är som kunde stå emot suget, jag har väldigt svårt för det, men det börjar faktiskt gå bättre me de nu.
    Hoppas du hade kul på tjejfesten- man måste ju få unna sig när det är något speciellt. Man kan ju inte sluta leva bara för att man bantar. Jag hoppas denna dag blir bra för både dej och mej. Hare bra!

• Juliette

lelise:
    Vart har du tagit vägen?

• lelise77

Juliette:

Jag är här...jag har haft så otroligt mycket att göra i dag så jag har inte ens hunnit kolla denna sida!
    I dag har jag varit ute nästan hela dagen,det var supermysigt och dessutom bra med lite extra motion!
    Maten går väl som vanligt,man jag har inte ätit nått direkt "fettigt" ändå!
    Hur går det för dig?
    När jag vägde mig i måndags hade jag inte gått ner nått...men tyvärr så är det ju så ibland!!
    Nu gäller det bara att ta nya friska tag....

Svar på tråden "Har någon av er gått ner i vikt SNABBT" , flyttad:-)