• Veronika

Stockholmsbrudar 27/8 2005?

Någon från Stockholm som också ska gifta sig den 27 augusti 2005?

Jag heter Veronika och är 23 år (24 på bröllopet). Min fästman heter Christoffer och är 2 dagar yngre än jag.
    Tycker det vore kul att kanske träffas och diskutera lite hur långt vi kommit och vad som händer härnäst!

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?
  • ~ 27 Aug ~

Anna Klara:

Du kanske vill följa med å träffa Veronika å mig den 5:e i Täby? (alltid kul med fler folk ju.. ) Om det e OK för Veronika dvs..

• Veronika

Anna Klara
    Jättekul och du vill följa med den 5:e! Jag ska också ge min blivande en t-shirt i morgongåva, fast på den ska det stå "Just Married!" Och så ska jag köpa en till mig själv också... Sen ska vi ha dem när vi åker på bröllopsresa till Florida!
    Om du bor i Bergshamra bor vi ganska varann, för jag bor i Täby!

• Veronika

vronk
    Nej, jag var inte i bröllopsbutiken den 29e, så det måste varit någon annan du sett!
    Vi kan vänta på dig utanför Panduro! Då säger vi typ kvart över 5. Har du någon bil datt skicka så jag vet vem jag ska leta efter?

• Veronika

Sep brud
    Maila mig ditt telefonnummer då: vera_hippo@hotmail.com
    vronk kommer vid typ kvart över (som du kanske såg) så vi får vänta in henne. Panduro har öppet till halv 7 så vi hinner lugnt!

• Anna Klara

Den 5:e i nästa månad alltså? Låter toppen! Vad kul!

Florida, härligt lyxigt...vi har mest bara funderat på bröllopsresan, den får nog komma ett tag efteråt för oss.

• Veronika

Anna Klara & ~ 27 Aug ~

Vad roligt! Då ses vi den 5 mars i Täby Centrum, ingången där uppe vid busstationerna. Ska vi säga klockan 14.00 passar det er? Då kan man sova ut om man vill, man hinner äta lunch och man hinner göra något efter om man vill. Är det en ok tid?

Anna Klara
    Heter du Anna Klara eller är det bara din BT-nick?

• Anna Klara

14:00 är en bra och mänsklig tid. Passar utmärkt för mej!

Jag heter Anna Klara

Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?