• Veronika

Stockholmsbrudar 27/8 2005?

Någon från Stockholm som också ska gifta sig den 27 augusti 2005?

Jag heter Veronika och är 23 år (24 på bröllopet). Min fästman heter Christoffer och är 2 dagar yngre än jag.
    Tycker det vore kul att kanske träffas och diskutera lite hur långt vi kommit och vad som händer härnäst!

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?
  • ~ 27 Aug ~

Jättefina sidor! Å guuu va söt Lego är! *åhh*

Okej..men då vet jag ju på ett ungefär hur du ser ut,så då ska jag nog känna igen dig..

• Veronika

Samma här, det blir nog inga problem! Om vi inte hörs så ses vi den 28:e. *Längtar* Och sen ska inbjudningskorten snart ut, pirrigt!

• ~ 27 Aug ~

Ja..verkligen pirrigt,men samtidigt spännande! *åhh*
    Alla i vår släkt å bekantskapskrets vet ju iofs om att vi ska gifta oss,men alla vet ju inte om att just DOM ska få komma tror jag..

Hur är det för er? Vet alla om att ni gifter er?

• Veronika

Det är INGEN i vår släkt som vet att vi gifter oss!!! :D Bara familjen och några vänner. Ska bli jättekul när de får inbjudan. Min farmor är lite av en skvallertant, så att ha kunnat hålla det hemligt för henne i snart 2 år känns som en stor bedrift!

• ~ 27 Aug ~

Ååhh..då förstår jag att du längtar efter att skicka ut inbjudningarna!
    Haha..bra att du lyckats hålla dig så länge inför farmor..

• Veronika

Jag försa mig en gång, till min kusin som är 9. Han nappade direkt! "Ska ni gifta er?" Vi skruvade på oss lite, men Christoffer var snabb "Ne, det är en kompis till oss ska gifta sig". Sen sa han inget mer, och ingen annan har sagt något misstänksamt heller. Släkten har ju liksom undrat ett tag när det ska bli av eftersom vi varit förlovade i snart 5 år, så varje gång vi träffas kommer den klassiska frågan: "När ska ni gifta er då?" Då får de alltid samma svar: "Sen." ;)

• ~ 27 Aug ~

Veronika:

Okej..hehe..Men va roligt att skicka ut inbjudningarna å få höra allas reaktioner när dom väntat "så länge"..

• Sep brud

Hej,

Gled in på eran BT träff fast vi har flyttat fram vårat bröllop en vecka till den 3:e....

Ska ni ses den 28:e får jag vara med?

• ~ 27 Aug ~

Sepbrud:

Klart du får va med! Men jag tänkte fråga om vi kanske skulle kunna ta det på en helg iallafall Veronika? (eller om du vill åka in själv den 28:e iaf,så kan jag ta det nån annan dag..det e ingen fara..)
    Jag har nämnligen fått jobb,och kommer sluta mellan fyra-fem på måndagar,å efter det måste jag till dagis å hämta Tilde.. (sambon jobbar till 22..)

Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?