• Veronika

Stockholmsbrudar 27/8 2005?

Någon från Stockholm som också ska gifta sig den 27 augusti 2005?

Jag heter Veronika och är 23 år (24 på bröllopet). Min fästman heter Christoffer och är 2 dagar yngre än jag.
    Tycker det vore kul att kanske träffas och diskutera lite hur långt vi kommit och vad som händer härnäst!

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?
  • Veronika

Sep brud
    Ser ut som att vi inte kommer hinna skriva ut inbjudningskorten i helgen. Men jag tar med provutskrifterna vi gjort så du får se dem! Ses på måndag!

• ~ 27 Aug ~

Veronika:

Okej..då står det fortfarande fast då..

• ~ 27 Aug ~

Tingeling__:

Va kul! Välkommen! Vem är du,och vart bor du? Vart gifter du dig?

• vronk

~27 aug~
    Förstår då att det är bättre på helger. Var det du som skulle gifta dig i mariefred. Lite nyfiken då jag ska vara i strängnäs. Men vi kan väl försöka få till någon helg som passar. Sätta oss och fika och byta planer

• vronk

Bokade förresten om min bröllopsresa i går. Vi hade tänkt att åka till azorerna, men nu bär det av till Aruba i stället. Längtar så mucket.

• ~ 27 Aug ~

vronk:

Mja,Taxinge ska jag gifta mig i,men sen ska vi ut på kvällen och äta med våra familjer,och det funderar vi att göra i Mariefred..likaså att bo nånstans där..

• Tingeling__

~27 augusti~ , Veronika och alla andra nyfikna!

Jag är en tjej som har flyttat hit till ostkusten från Sveriges framsida Västkusten mao.

Vi ska gifta oss i en liten kyrka utanför Nynäshamn. Vi bor i närheten av Nynäshamn där även min blivande man kommer ifrån. Ha ha konstigt att jag ska skaffa mig en man...

Har ni kommit långt i era planeringar?

• Veronika

Tingeling__
    Jo, ganska långt tycker jag att jag har kommit. Men det finns hur mycket som helst kvar! Själv då, går det bra med planeringen?

• Veronika

vronk
    Aruba låter härligt! Hur länge?
    Vår resa är nästan bokad nu, bara ett hotell och bilen kvar nu. Sen är det upp till mig att börja boka aktiviteter! Känns jättekul, längtar!

• Tingeling__

Veronika:
    Jag ver inne på eran fina bröllopssida och såg till min förtjusning att du oxå gillar Disney!

Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?