• Veronika

Stockholmsbrudar 27/8 2005?

Någon från Stockholm som också ska gifta sig den 27 augusti 2005?

Jag heter Veronika och är 23 år (24 på bröllopet). Min fästman heter Christoffer och är 2 dagar yngre än jag.
    Tycker det vore kul att kanske träffas och diskutera lite hur långt vi kommit och vad som händer härnäst!

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?
  • Veronika

Den 2:a skulle nog funka. Var sk vi mötas tycker du?

Jag jobbar som administratör. Tar emot kundsamtal, sköter kreditering och ansvarar för registeruppdateringar. Men det är ett viariat som går ut nu i april, så jag vet inte riktigt vad som händer sen.

• vronk

Jag har faktiskt ingen koll alls på var man kan gå och titta på Vi kan väl kolla upp lite var man bör gå och besluta sen om var vi ska mötas. Ska bli jättekul och träffa dig.

• ~ 27 Aug ~

Ska vi hoppa den 5:e då å skjuta på det tills vidare eller?
    Jag kan tyvärr inte på vardagarna,men sånt e livet..Ni ska ju inte behöva låta bli att träffas bara för att jag inte kan..

Jag jobbar btw som barnskötare på ett dagis i Hägersten..

• Veronika

~ 27 Aug ~
    Ne! Du, jag och Anna Klara ska ju träffas då, eller har du fått förhinder?

• vronk

27 aug
    Men kan vi inte träffas någon helg också?
    Kan du fredagar också eller?
    Annars är den närmaste helgdag jag har ledig söndagen den 20 mars ( har rätt fullt på helger). Men det vore kul att träffas alla som kan.

• ~ 27 Aug ~

Veronika:

Näe,tänkte bara att det kanske va jobbigt för dig att träffas så tätt inpå..?
    Än så länge kan jag iaf..

• ~ 27 Aug ~

Vronk:

Ja,vissa fredagar kan jag..men problemet då är att jag först måste hem från jobbet,hämta Tilde på dagis,och sen in till stan igen..*hmm*

Så lättast vore iofs en lör eller sön,men det e ju ingen brådska..

• Tingeling__

Oj, vad många tjejer i stockholmstrakten det är som ska gifta sig 27 augusit 2005!

Här är en till!!!

Grattis till oss tjejer!

• Veronika

Tingeling__
    Välkommen! Vad kul att vi är så många här inne! Vem är du då? Var bor du och var ska du gifta dig?

• Veronika

~ 27 Aug ~
    Mig gör det inget att det blir tätt inpå, jag vill ändå få färdigt vissa saker. Jag har inte så många när kompisar som jag känner att jag vill engagera i min bröllopsplanering, så det här är perfekt för mig. Och så får man träffa lite nya människor, det är alltid kul!

Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?