• Veronika

Stockholmsbrudar 27/8 2005?

Någon från Stockholm som också ska gifta sig den 27 augusti 2005?

Jag heter Veronika och är 23 år (24 på bröllopet). Min fästman heter Christoffer och är 2 dagar yngre än jag.
    Tycker det vore kul att kanske träffas och diskutera lite hur långt vi kommit och vad som händer härnäst!

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?
  • Veronika

~ 27 Aug ~
    Ska vi ta antingen de 25:e då eller veckan efter, då kan jag alla dagar utom fredag.

• ~ 27 Aug ~

Veronika:

Hmm..vi skulle kanske kunna ta det veckan efter? Eller om vi tar det på söndagen den 27 :e (har dom ens öppet då förresten?)

Jag vet inte hur pass bra man kommer in med vagn i den butiken i stan nämnligen,och tar vi det på en vardag måste jag ha med mig min dotter..
    Alternativt skulle vi iofs kunna ta det på helgen v 9?

Vad passar dig bäst?

• Veronika

~ 27 Aug ~
    Skulle precis säga att söndagen blir bra, men jag kollade på deras hemsida och de har stängt på söndagar! Jag tror att det går bra med barnvagn därinne, det är ganska rymligt vad jag minns (var där för typ ett år sen). Måndag 28/2 klockan 17.00? De har öppet till 18.30. Om du vill ses tidigare kan jag vara där till 16.30 på onsdagen 2/3. Eller en lördag...

• ~ 27 Aug ~

Veronika:

Äh,det går bra den 28:e..
    Hur ska vi känna igen varann? Ska vi mötas utanför eller? (nästan lättast eller hur?)

• Veronika

~ 27 Aug ~
    Det bästa är nog att träffas utanför. Du vet också vart det ligger, eller hur? Jag är ganska kort med blont hår, fast är det så här kallt har jag nog huva på mig. Jag brukar ha jeans och svart jacka (som alla andra, eller hur...). Hur ser barnvagnen ut? Jag kanske kan känna igen dig på den! Sen tror jag inte jag vet vad du heter... ;)

• ~ 27 Aug ~

Ja,visst är det den där på samma gata som nån biograf (vilken det nu är..)
    Barnvagnen är en sulky,Tilde har på sig en svart mössa å en lilarosa overall..
    Jag vet inte vad jag har för byxor på mig,men jag har iaf en svart jacka på mig..mörkt hår..

Du kan ju kika hur vi ser ut på Tildes hemmis,så kanske du känner igen oss lättare sen..
    www.babyfriends.nu/tildecharmtroll

• ~ 27 Aug ~

Just det..Therese heter jag ju..

• Veronika

Tror till och med att det ligger två biografer där, Kungsgatan.

Vilken fin hemsida! Du kan ju kika på Lego's sida, jag finns med på några bilder. Lego är vår bebis (en chihuahua)!
    veronika.mine.nu/lego
    sen har vi en bröllopssida också, men den är inte riktigt klar än så det finns en del felaktig information. Men det finns en bild på mig där. veronika.mine.nu/brollop

Jag misstänker att mitt BT namn kan ha avslöjat vad jag heter...

Vi ses!
    //Veronika

• Veronika

Oj! Såg att jag missat uppdatera lite på hemsidan! Om du vill kika i dagboken, tryck på länken när du är på förstasidan, annars kommer du in i den gamla dagboken. Måste fixa det...

• ~ 27 Aug ~

Veronika:

Okej..ska kika på sidorna nu..
    Hehe..jaa..jag tror nog också att du är avslöjad genom ditt namn här..

Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?