VårBröllop
Vi skall gifta oss i Backens kyrka i Mars månad!!
Vi skall gifta oss i Backens kyrka i Mars månad!!
ÅÅhh vad tråkigt Engla-Li men du ska se att det blir precis så vackert i den andra kyrkan med! Helena Elisabeth är ju också en fin kyrka!
ÅH visst är Mars Månad den bästa månaden att gifta sig i!!
Jag vet inte vad jag skall göra!!!!
Känner mig lite nedstämd!
Hon som jag valt att bli min toastmaster verkar inte så pigg på att vara det!
Får liksom ingen hjälp eller pepping!
Jag undrar om hon kanske blev stött att jag inte ville ha någon som brudnäbb..
Hur ska jag tackla det här! Skall jag bara fortsätta att planera själv och hoppas att hon, närmare datumet, kommer att vilja vara med?!
Vad ska jag göra..
Cecilia, Det kanske är bäst att du pratar med henne och frågar vad som är problemet. Om ni reder ut varför hon inte verkar intresserad kan ni ju göra något åt det. Bättre fråga än försöka gissa.
Tack Cinnamon
det är bara det att när jag frågade henne så var Våran svärmor där och jag tror hon tog på sig det, just för att hon lyssnade.
Sedan när jag frågade henne två dagar senare, för att verkligen Höra om hon Var intresserad så sa hon bara, självklart!
Det är nog bara jag.. jag har nog lite avsaknad av självförtroende just nu.. bara..
Äh.. det blir nog bra..
Hejsan !!
Det var ett tag sedan jag var inne på BT. Har nu skickat iväg inbjudningarna med ändringen om kyrkan. Vi har inte berättat för några av våra vänner att vi ska gifta oss, så det är så kul att inbjudninarna är ute så vi kan börja prata mer öppet om det. Har fått väldigt positiv respons av mina kompisar.
Ha en bra dag.
Ni som ska gifta er i Backens kyrka i februari och mars, hur långt i förväg bokade ni kyrkan? Och vilken festlokal har ni bokat (när bokade ni den)?
Jag är nybörjare på detta och märker ju att det är här man ska ställa sina frågor om man vill ha svar.
Jag har hört att de ska sluta med bröllop i Helena Elisabeth. Ååå jag blir så besviken om det stämmer! Det är ju en sån fin kyrka, vi har haft den som första förslag länge.
Hejsan !!!
Ska de sluta viga i Helena Elisabet? Varför och när? Jag dör om det sker före den 12 mars för då måste vi boka om en gång till, det vägrar jag gå med på!!!
Jag är så lycklig har hittat en klänning till min gravida tärna på internet för 300 kr. Helt perfekt!!! Då behöver vi inte sy upp en klänning för dyra pengar. Känns väldigt bra.
Fortsatt god jul !!
Nej de ska inte sluta viga i Helena Elisabeth, jag var i kontakt med dem igår och det är inga problem att hyra kyrkan.
Engla-Li, hur har ni löst det med präst? Man måste ju fixa det själv. Vi ska också gifta oss i Helena E, men vet inte hur vi ska lösa prästfrågan.
Vi skulle egentligen ha gift oss i Holmsundskyrkan, bokade den i agusti. Men i slutet av november ringde dem och sa att kyrkan ska stängas för renovering, "så ni måste hitta en annan kyrka.." JÄTTE KUL !!! Nåväl, så holmsundsförsamling bidrar med präst. Så jag behöver inte fundera på det. Ring eran församling så ordnar dem nog en präst, eller vet du om en bra präst ring honom/henne. Kanske den personen kan. Hoppas det går bra.
Hur går det med er planering? Bokade själv dukar i går och limo. Det gjort.... phu...