Valborgsbröllop 2005
Hej svej!
Den tidigare valborgstråden är avstängd så jag tänkte vi kunde starta en ny!
Hur går det för er med planeringen o allt som måste göras? Wiiieee..det e inte långt kvar! :) Kram
Hej svej!
Den tidigare valborgstråden är avstängd så jag tänkte vi kunde starta en ny!
Hur går det för er med planeringen o allt som måste göras? Wiiieee..det e inte långt kvar! :) Kram
Halloj. En valborgstråd. Vi ska gifta oss den 30 april kl 15.00. Så hur går det för er? Det ända vi har fixat är bokat lokal och kyrka. Allt annat är planerat. Hur går det för er?
Hej WhiteBride!
Jag gifter mig också kl. 15 på Valborg..jag håller på att längta ihjäl mig...tror du det blir vår tur någon gång? Ibland känns det som om det aldrig kommer att bli vår dag..men det är ju faktiskt mindre än 5 månader kvar....hurra....må så gott och kram från Eva....
ps...läste precis ett inlägg om en som spydde nästan på folk som skrev kram...har verkligen inte en blivande brud annat att lägga ner sin tid på...bara ett litet inlägg från mig...kram...ds
AAAArghhh, har inte kunnat ägna mig åt min planering på över en vecka, knappt sett min familj heller... Jobbar som socialsekreterare på en barn-grupp, och håller på med ett akut omhändertagande av ett barn. Kul så här före jul för alla parter, och ibland undrar jag om alla timmar på jobbet är värt slutresultatet... Allmänt deppig och slutkörd, april känns LÅÅÅÅNGT borta... Hur går det för alla er andra?
Halloj mrs tate to be, Härligt att det är fler. Jag längtar verkligen och det gör min älskade med. Vad har ni hunnit med att göra inför bröllopet? Skickade iväg inbjudningarna i söndags och väntar nu bara på att få svar. Åh gud.. Ja det är bara 5 mån kvar. *suck* Har bestämt mig för en klänning men vet inte om jag passar i den eller inte. Ska först gå ner mer i vikt innan jag provar den. Vill inte vara uppsvälld på bröllopsdagen.:-/ Började för längesedan att gå ner i vikt för min hälsa och har nu gått ner 15 kilo och det fortsätter hoppas jag. Har du hittat "din" klänning än?
Nej jag tycker att det närmar sig snabbt april. För snabbt. Ibland så undrar jag om datumet inte far förbi och man sitter där och undrar var tiden tog vägen? Vad tycker ni föressten. Är det för tidigt att kolla in lokalen som vi bokat? Har bara varit bjudna till fest där innan men har inte kollat in den så noga de gångerna. Är det för tidigt att checka av lite i lokalen? Vad som finns och vad som inte finns, vad som behövs göras och hur det ska se ut! Känns lite konstigt att ringa och be att få se lokalen när det är så långt kvar. Är det en dum ide?
vi ska försöka peta iväg våra inbjudningar till slutet av månaden. annars så har vi inte kommit mkt längre... inte bestämt kläder/festlokal/mat/bröllopsnatt... men vi får se till att ta tag i det nu!
Jag tycker inte det är för tidigt att titta på lokal. Vi ska iofs vara i en festlokal med restaurang, men vi var där och tittade redan innan vi bokade, i somras.
Vad många vi är som ska gifta oss just 15.00! Fast jag kan inte lova att jag kommer ihåg att tänka på er andra just i det ögonblicket, jag misstänker att jag kommer att ha ett virrvarr av nervösa tankar i huvudet...
Vi ska igång med att göra inbjudningskort snart, ska köpa papper och börja knåpa. Vi tänkte skicka ut dem i januari.
JO det är jätte många som ska gifta sig 15.00 valborg. Har ni föressten något tips på hur man håller sig vaken på festen? Jag har en tendens att bli jättetrött vid omkring 23.00 vad vi än gör, kvittar om vi tittar på tv eller vi är ute och festar jag blir alltid trött då. Men efter ett, två tiden på natten blir jag pigg igen men de timmarna mellen elva och ett är jättejobbiga, är dödstrött då. Har ni något tips på att hålla sig vaken? Är "felkopplad" så kaffe funkar inte på mig, blir trött istället, det samma med koffeintabletter. Har inte precis lust att ta någon drog för att hålla mig pigg och vaken. Snälla har ni något tips på vad man kan göra för att hålla sig vaken? Är orolig för att jag ska blir gnällig och jobbig på festen. Vi vill juh vara med så länge som vi bara vill. Vill såklart inte missa något.
Tja, om inte kaffe funkar så är nog mitt enda tips att försöka sova så länge det är möjligt på morgonen. Försök vänja dig att vara uppe lite längre dagarna innan, kanske?
får väl bryta trenden då, vi ska nämligen gifta oss kl 14.00! =)