Valborgsbröllop 2005
Hej svej!
Den tidigare valborgstråden är avstängd så jag tänkte vi kunde starta en ny!
Hur går det för er med planeringen o allt som måste göras? Wiiieee..det e inte långt kvar! :) Kram
Hej svej!
Den tidigare valborgstråden är avstängd så jag tänkte vi kunde starta en ny!
Hur går det för er med planeringen o allt som måste göras? Wiiieee..det e inte långt kvar! :) Kram
Ska många ha cape över klänningen? Tror ni det kommer bli kallt?
Jag ska nog ha cape/jacka över klänningen. I alla fall på kvällen för då kommer det säkert vara kallt...
jag hörde precis om en möjlig cape jag kanske kan låna eller hyra av en kompis kompis. Får se hur det blir.
Gucci: Har du redan skaffat en?
mrsbasse: Nej jag har inte skaffat någon än, letar för fullt!
Jag hade egentligen velat sy en fleecekappa med pälskant, med trumpetärmar så den passar min klänning. Tyvärr verkar inte budgeten räcka till det...
Fast å andra sidan har jag långärmad klänning och ska inte vara ute annat än vid fotograferingen, så det ska nog gå ändå.
En liten planeringsrapport kan jag ju lämna: Vi har bestämt vilket hotell vi ska bo på och ska boka ett rum nästa vecka. Vi ska inte ha svit så egentligen kanske vi hade kunnat vänta med det, men det känns skönt att ha det gjort. Min kompis har jobbat på samma kedja i en annan stad och sa att den hotellkedjan är väldigt "serviceminded". Hon tipsade oss om att nämna att det är vår bröllopsnatt, för då kommer det stå en liten överraskning typ korg med choklad och frukt på rummet. :)
Umebruden.. Smart med långärmad klänning.. Då blir det nog inte kallt. Jag har dock baraxlad.. Hmm.. Kanske e röd om näsan knotter på hela kroppen på fotona.. Det blir ju fint..Hmm;)
Vilket hotell blev det då?
Gucci: Bor du i sthm? Vart letar du? Jag har inte börjat än.. Några tips?
Kram
Det blir Comfort Hotel Uman här i Umeå.
Vad långt alla har kommit!
Vi har bokat kyrka och preliminärbokat festlokal, mycket mer än så har vi inte gjort...
har börjat fundera på mat å sånt, bröllopsresan ska vi oxå klura ut något bra för sedan vi fick reda på att vi blir bjudna på den av svärmor! :)
oj oj oj... Nu kanske vi ska flytta bröllopet.. Hmm...vi får se hur det blir..
Vi har nämligen fått en lägenhet.. (wiee!!) Så nu känns det som vi lika gärna kan gifta oss i samband med det.. Vore mysigt! Hur går det för alla?
Kram
vi har bokat bröllopsresa nu! Bali blir det!
och avbokat festlokalen för att lägga dem pengarna på resan ist, ( 30.000 kr ) känns som att det är bättre och roligare så!