Fler som ska gifta sig 6/8 2005?!
Hej brudar!
Tänkte se hur många som gifter sig den 6/8 2005, vore kul att se hur långt ni kommit i planerandet och kanske kan vi utbyta lite tips och ideer?!
Kram!
Hej brudar!
Tänkte se hur många som gifter sig den 6/8 2005, vore kul att se hur långt ni kommit i planerandet och kanske kan vi utbyta lite tips och ideer?!
Kram!
Hej på er!
Tänkte fråga när ni andra tänkt skicka ut era inbjudningar?
De flesta måste ju lämna in semesteransökningarna i feb/mars, så vi tänkte nog faktiskt skicka ut våra inbjudningar då.
Kram, kram
Vi har också funderat över när vi ska skicka våra eftersom det är semestertider...
Vi kommer nog att skicka våra i mars med o.s.a i maj.
Vi gifter oss också den 6/8. Borgerligt, på ett gårdstun med fest på min mormors gård i Dalarna. Så mycket vet jag.
MEN JÖSSES vad mycket ni verkar ha planerat. Själv har jag gjort en budget och köpt mig en klänning. Vi vet också hur många och vilka vi vill bjuda. Det är väl typ det. Resten får väl komma efterhand antar jag. Känns inte alls särskilt stressigt - vi har ju OCEANER av tid kvar.
Vi ska också skicka vår inbjudan i mars med osa i maj. Just för att det är semestertider. Det lär ju knappast vara någon risk att någon bjuden glömmer av det. Glömmer man av en sådan sak så borde man kanske inte varit bjuden från första början. Typ.
Förresten, idag är det 271 dagar kvar till vår stora dag
Underbart med en riktigt nedräkning !Så ska det se ut :D
Hej på er!
Ja att skicka ut inbjudningarn i mars och ha OSA i maj låter som en bra idé!
Vad många det är som redan köpt sina klänningar! Hjälp! Jag måste hinna gå ner i vikt först! Vill inte ens börja prova innan jag känner att jag är påväg åt rätt håll på vågen Hoppas på att kunna börja prova i februari/mars...
Hittade lite snygga saker på Lagerhouse som jag funderar på att köpa och ha som bordsdekoration, men tänk om man hinner ändra sig och så har man lagt ut pengar på saker som inte kommer till användning...?
Va kul att så många ska gifta sig samma dag som oss,några att bolla med.Vi har bokat Ekerö kyrka och Rastaborgs slott.Tärnor och bestman samt toastvärdinna (valde att ha syrran)lite annorlunda men hon är så framåt och kul.Min moster ska sy min klänning så jag försöker hitta rätt modell,men det är inte lätt.Min M2B har bestämt vad han ska ha men inget är köpt eller bokat.Tyget ska köpas i Thailand och lite annat som papper och askar stämplar mm mm.Musiken är jättesvår både i kyrkan och på festen,ville ha Gladys del Pilar för en låt i kyrkan men 30,000 plus moms är för mycket.Då får man ju ta bort lokalen eller maten och d vore ju inte så bra.
Tyckte att d var så gott om tid kvar,men många har ju kommit jätte långt i planeringen.Så jag får nog ta ett par yttligere beslut.
Hallå brudar :)
Hur går det för er?
I går fick jag min klänning som jag beställt via ebay från Kina och jag är helt frälst i den, den är ännu finare i verkligheten, alldeles underbar :D
Trodde aldrig att jag skulle sitta med klänningen så långt i förväg men det känns bara bra :)
På denna tråd har jag en gång skrivit och det var spännande att läsa om hur det var då.
Jag har bokat om det mesta sedan dess och skriver nu på julitråden.
Vi gifter oss den 30 juli istället och kyrka och loakl har vi ändrat.
Lycka till alla brudar den 6/8
jag ska som nygift tänka på er då