Fler som ska gifta sig 6/8 2005?!
Hej brudar!
Tänkte se hur många som gifter sig den 6/8 2005, vore kul att se hur långt ni kommit i planerandet och kanske kan vi utbyta lite tips och ideer?!
Kram!
Hej brudar!
Tänkte se hur många som gifter sig den 6/8 2005, vore kul att se hur långt ni kommit i planerandet och kanske kan vi utbyta lite tips och ideer?!
Kram!
Vi ska också gifta oss den 6 augusti och håller på att planera för fullt.
Kyrkan är bokad, lokalen är det värre med eftersom min pojkvän har velat vänta med denna och nu är det bästa redan bokat, men vi jobbar på det.
Eftersom vi bor i olika städer är det svårt att planera på vardagarna så det blir lite stressigt på helgen, men det ska nog gå.
Än känner jag ingen stress!
/ Caroline
Är så ARG!!!! Som sagt, man ska inte slappna av innan man har skriftligt avtal/bekräftelse på sin bokning!!! Vi hade avtalat både muntligen och via mail med vår fotograf och nu har hon bokat av oss!!!!!!! Är så ARG!!! DÅLIGT av en yrkesfotograf att bryta ett avtal!!
MinPrins: Riktigt oproffsigt av fotografen! Förstår att du är arg!
Det är som du säger nog bäst att alltid få skriftligt på bokningar. Har inget skriftligt på lokalen, kanske ska skaffa det...
Har hittat min drömklänning :)
Hallå alla 8/6-brudar!
Skönt att se att vi inte är ensamma om att ha mycket plannerat redan nu.
Vi bokade kyrkan redan i juni och då fanns två tider (!) att välja på och den festlokal vi ville ha var redan bokad!
Hej,
Vi hade tänkt att gifta oss den 6 augusti men lokalen var redan bokad då så nu blir det den 20 augusti i stället. Har även preliminär bokat kapellet vi skall viga oss i.
Mer har vi inte gjort.Jag tyckte att vi var ute i god tid men man får nästa lite ångest när man går ut och läser här, alla har planerat SÅ mycket SÅ tidigt.
Ja, ja, min systers bröllop tog bara sex veckor att fixa och det var ett jättefint, jättebilligt bröllop och hon fick sin klänning uppsydd.
Hej! Vi ska också gifta oss 6/8. Vi har bokat lokal och bestämt oss för kyrka, tittade på den idag. Tänkte boka idag, men de var inte där så vi gör ett nytt försök imorgon.
Bridezilla- håller med dig. Vi började planera i september och det kändes jättesent med tanke på hur tidigt de flesta börjar. Men nu har vi de viktigaste bitarna på plats (tror vi).
Hallå igen !
ZazzaZandor: Ja visst är Solna Kyrka fin. Jag tycker den är ur gullig. Har egentligen ingen anknytning till Solna, men hittade en bild på kyrkan på nätet och var bara tvungen att åka dit å titta. Enebybergsgården, den är verkligen super fin. Jag är glad att jag hann boka den. Det kommer att bli kanon att ha mottagning i den stora trädgården.
I övrigt så har jag inte kommit så mycket längre i planerander - Jo frisör har jag bokat. Hon ska ordna både med håruppsättning och sminket.
Var ute idag och letade efter halsband till klänningen. Hittade ett pärlhalsband som sitter ganska så tajt över halsen. Vad tror ni om det ? Jag ska ha axelbands lös klänning.
Hej hopp!
Vi ska också gifta oss 6 augusti -05. Har i veckan bokat kyrka och lokal. Vi ska ha en lite annorlunda fest. När våra gäster kommer till festen så blir det välkomstdrinkar och förrätt ute i det gröna. Vårt band ska också spela direkt när gästerna kommer. Vi vill att festen ska starta direkt!!! Sen blir det grillning av kockar också det ute. Vi kommer sen att sitta inne och ha lite sedvanlig middag med lite tal och sånt. Vi ska ha drag i hela bröllopsfesten...
Sirap : Låter hur mysigt och kul som helst :)
Vi har varit och köpt stämplar, papper, sigill m.m och ska börja exprimentera med inbjudningar nu.. Lika bra att börja i god tid, väl lär få göra en 40-50 inbjudningar så det är nog bäst att ha gott om tid...
Ja, det ska bli så kul.
Vi ska göra en liten pocketbok som inbjudan. Vi har varit tillsammans i över 20 år och ska ha lite roliga bilder mm i den... Det ska bli en rolig och lite annorlunda inbjudan...