Fler som ska gifta sig 6/8 2005?!
Hej brudar!
Tänkte se hur många som gifter sig den 6/8 2005, vore kul att se hur långt ni kommit i planerandet och kanske kan vi utbyta lite tips och ideer?!
Kram!
Hej brudar!
Tänkte se hur många som gifter sig den 6/8 2005, vore kul att se hur långt ni kommit i planerandet och kanske kan vi utbyta lite tips och ideer?!
Kram!
Inte är jag väl ensam om att gifta mig den 6/8 nästa sommar
Här är en till som planerar bröllop den 6/8-05. Har inte kommit så långt i planeringen, många tankar o funderingar men inget är bokat förutom datumet.
Hur går det själv? Bokat mycket?
kram
hej! vi gifter oss ocksa den 6 augusti!:)
vi har bokat kyrka och lokal, men resten ar kvar... vi har ju 10 manader ( och en dag ;) ) pa oss!!!
Hej på er!
Vi har bokat lokal, kyrka (eller Slottskapell) och band. Vi är i full färd med att leta fotograf nu :0)
Har ni valt ngt färgtema eller likande?
ja, just det... fotograf har vi bokat ocksa. farger kommer nog inte vara sa stikt, men vitt och gront, tankte vi. Sen har vi en kompis som ska sjunga i kyrkan, pa spanska, eftersom det blir ett spansk-svenskt brollop...:)
Färgtema är vitt och mörkrött, massa mörkröda rosor...
Inget bokat som sagt va, men vi bor på en väldigt liten ort där efterfrågan inte är så stor och det finns inte så mycket att välja på. Vet vilken kyrka och lokal, kommer att boka inom ngn månad.
Va på bröllop i somras, de hade färgtema vitt och grönt, det var väldigt vackert!
*vinkar* Vi ska oxå gifta oss då! Vi har bokat kyrka, lokal och en del andra småsaker, som fotograf, catering firma (tror vi) färgtema, köpt klänning och tiara...
Trodde du tänkte fel utlndsskånska när du sa 10 månader....men du hade ju rätt, det va jag som tänkte fel....trodde det va ett år kvar :)
det viktiga ar ju att vi har tid att pyssla och fixa, och inte behover borja stressa annu ;)
det har kännts som en eeeevighet tycker jag, men nu när du säger det så är det ju faktiskt bara 10 månader kvar! Dax att sätta fart då ;)
Hej!!
Vårt färgtema är vitt (creme), grönt och guld och lite stänk av rosa här och där
Pupa, vad är det för klänning du köpt? KUL att ha det klart, jag har inte hunnit börja leta efter klänning ännu, dessutom måste jag hinna gå ner lite i vikt också innan jag börjar prova