Nyare februaritråd!!!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Miranda, 20th century fox, Sweetlinda m fl februaribrudar!!!
Vår gamla tråd har uppnått pensionsåldern och stängts! Tar mig därför friheten att starta en ny!
Hoppas att ni hittar hit!
Länkar till våra gamla trådar...
brollopstorget.se/Forum-1-22/m688739.html
brollopstorget.se/Forum-1-22/m589488.html
Hjälp vad tiden går Både faschinerande o skrämmande! Alltså har vi hängt här i minst 6 månader. 4 månader kvar till bröllopsdagen. Pirrigt!
Är det ngn som har ngt kul "projekt" på gång just nu? Jag vet inte om det är kul precis, men jag trär servettringar för glatta livet om kvällarna... efter några stycken så blir man rätt så seg Ni kan se dem i albumet med mina bilder!
Ha en bra första oktober (=hösten är här!)
Måste bara tillägga att jag älskar hösten! Härligt att dra på sig tjocka tröjor, gå på cafe´o dricka varm choklad, tända massor av ljus, njuta av höstfärgerna på träden! Mmmm, ta tillvara på den korta tiden, för sen när löven har fallit av blir det rätt trist ute faktiskt - enligt min åsikt! I väntan på snön förstås (som i år skall falla lagom till den 5 februari!)
Jaa, tiden går fort, just nu är det:
4 månader
4 dagar
3 timmar
42 minuter
47 sekunder
kvar till mitt bröllop!
Vilken tid gifter ni er MIRANDA?
Mitt projekt just nu är iinbjudningskorten, har köpt material så nu är det bara att köra igång!
När ska ni skicka dem?
Ha en jättehärlig dag, själv skall jag iväg och jobba, börjar kl 1400, men är sedan ledig resten av helgen. På söndag åker vi till Ikea och köper ljushållare till borden.
Kram Linda
Sweetlinda,
vi gifter oss klockan 14. Hade bestämt 16 först, för vi ville ha det mörkt när vi kom ut ur kyrkan. Dock skulle det dra iväg så sent (eftersom vi har öppet hus innan festen) så vi flyttade fram till 14.00. Blir nog bra.
Inbjudan skickar vi ut tre månader i förväg - alltså om en månad!
Miranda: Vi gifter oss kl 1500. Hade också tänkt att skicka inbjudningarna vid det daxet.
Har du bestämt hur su ska ha ditt hår ännu? Jag kan inte bestämma mig..vet bara att det inte får vara för "pluttinuttigt" och romantiskt, utan lite mer tuff frisyr. Det är jättesvårt!
Inte skicka inbjudningarna kl 15 alltså *S*
oki...nu har jag oxå hittat hit!
Måste bara berätta att sömmerskan mailade orusförslag ca 1500 för en kappa, vad tycker ni? Är det värt det?
Inkl material?
Det kan det väl vara värt, den kan man ju sälja (eller hyra) till någon annan vinterbrud efter bröllopet om man vill.
ja det var inklusive material. Hoppas allt känns bra med henne när vi träffas. Det var någon som hade haft dåliga erfarenheter här inne av henne...men jag är iskall :D
*ska bli vinterbrud ju*
Hej!
Kom nyss hem från jobbet, fy vilken kväll..många dåliga patienter. Känner att jag engagerar mig för mycket känslomässigt..
20:th century fox:
Det tycker jag lät som ett mycket bra pris fasktiskt.
Kommer du ihåg den kappan jag beskrev för dig? Den har jag bokat nu, den kostar 2000 kr att hyra!! Riktigt dyrt, jag vet men jag var bara tvungen att ha den.
Jag hade lite frågor jag undrade över:
*Hur ska ni ha håret?
*Vilka sånger?
Ha en bra kväll tjejer! Kram Linda