• Bride2B..

~En hjälp på vägen för just DIG~

För alla er som behöver lite tips och så... Jag har gjort er en liten tjänst!!

Jag har nämligen samlat ihop ett par saker/ideer för er.
    Sidan är inte helt fullständig ännu då jag hittar nya saker hela tiden!! kontakta mig gärna för mer information..

groups.msn.com/JulieMarcus/pictures

Ha det så kul... Kram Julie

• Svar på tråden ~En hjälp på vägen för just DIG~
  • Lime

nr 11 var det!! återigen tack!

• Bride2B..

:) the pleasure is all mine.. :)

• Bride2B..

flyttar upp ifall fler vill se

• Underbar 050312

Julbrud: Den korsetten ska jag ha, min väninna Anna säljer den på sin sajt: uniwear.se
    (nu får jag väl på huvudet för att jag gör reklam!!!)

• Julbrud

Underbar 050312:Tack, för tipset! Vilket bra pris det var mot för på andra ställen jag hittat den.

• Bride2B..

oj det var en väldigt bra sida.. tacka får man göra :)

• Underbar 050312

Varsågod Var inte meningen att göra reklam utan var ju tvungen att berätta att den fanns där :)

• Tjerstin

Underbar 050312:
    Hur mycket får du betala för shipping från bridesave?
    Jag ville ha en cake topper och ett par skor och en väska och dom skulle ta $120 för frakt...lite väl mycket, tycker jag.
    Allt jag ville ha gick på mindre.

• Bride2B..

Tjerstin...
    oj det tyhcker jag låter ganska dyrt...! jag tycker att en klänning jag köpt för länge sedan var dyr i frakten, 68$, och då var det ändå från Ebay...!(?) *strange* varför ska frakten kosta så mycket när det inte finns nån garanti att man kommer igenom tullen?

• Underbar 050312

Tjerstin!

jag gjorde så att jag uppgav min väninna i USA's adress och sen så packade hon om paketet och skickade det till mig med UPS. UPS kostnaden var gratis eftersom jag känner folk inom UPS. Känner du folk i staterna så blir det billigare om de packar om och skickar vanligt.

Svar på tråden ~En hjälp på vägen för just DIG~