• Bride2B..

~En hjälp på vägen för just DIG~

För alla er som behöver lite tips och så... Jag har gjort er en liten tjänst!!

Jag har nämligen samlat ihop ett par saker/ideer för er.
    Sidan är inte helt fullständig ännu då jag hittar nya saker hela tiden!! kontakta mig gärna för mer information..

groups.msn.com/JulieMarcus/pictures

Ha det så kul... Kram Julie

• Svar på tråden ~En hjälp på vägen för just DIG~
  • Bride2B..

puffar upp ifall det är några fler som vill se.. :)

• Mandis

Vilken vacker klänning!!

Vart fann du den??

Mvh Amanda

• sweet83

OJ vilken bra länk, kan ju hitta massa bra saker till bröllopet på den!

• Bride2B..

hehe jepp... :) men allt är inte klart på den sidan *hihi*

• prästmon

Bride 2 b

Det var verkligen en fin sida för oss som har våran stora dag kvar. hur gjorde du när du beställde klänningen? Var i från tog du den och vad kostade den? Har oxå hittat en Bonny men en annan modell. Tack på förhand. / Prästmon

• Bride2B..

hehe jag har inte gift mig än lilla gumman :) bröllopet är nästa år *hehe* när gäller det för er?? jag kommer inte ihåg vad jag betalade för den, men jag tror det var 3700 kr... Beställde den i södertälje först och ångrade mig sedan för de sålde den jätte dyrt, ca 8000 kr. Genom kontakter och annat kämpande fick jag den för 3700 kr.. Det var den sista jag tog så du kommer inte kunna hitta nått där tyvärr :(

• prästmon

Bride2B
    Sorry ang bröllopet! Vårat går av stapeln den 23/7-05 kl 16.00... Man e väl lite tidigt ute men men.. Jag hitta min klänning oxå på Princessa här i Södertälje men dom vill ha 10.000 för den o det tycker jag e för mycket. Kommer du ifrån S-tälje? När är eran stora dag? Har du andra tips om klänningar från Bonny? /Prästmon

• Bride2B..

du kan ju alltid försöka på Ebay.. :) vi har satt datumet till den 3:e september 2005 *längtar* jag är från Göteborg, fick tips om södertälje och så såg jag att det fanns bara 1 ställe i sverige man kunde köpa bonnyklänningarna från.. får jag fråga vilken du var intresserad av?

• prästmon

Bride2B
    Jag är intresserad av modell 407,har provat den och det var klänningen med stort K. Du har läst lite på andra trådar, vill bara att du ska veta att jag tycker du e toppen som står på dej!! Har kompisar med samma kulturkrockar som du.Hoppas att allt löser sig.. erat datum var inte så långt ifrån vårat,*längtar massor* Har du fått ihop det mesta än? Själv så har jag det hela stora klart för mej hur vi vill ha det. Är tidigt ute, men vi ska ligga på sjukhus i ca 1mån och konvalasent hemma i ca 2 mån med vår dotter så där försvinner massor av tid. Hoppas att du har mer tips att ge mej så jag får det lite lättare ;). Tack än en gång för hjälpen hitills. / Prästmon

Svar på tråden ~En hjälp på vägen för just DIG~