• Bride2B..

~En hjälp på vägen för just DIG~

För alla er som behöver lite tips och så... Jag har gjort er en liten tjänst!!

Jag har nämligen samlat ihop ett par saker/ideer för er.
    Sidan är inte helt fullständig ännu då jag hittar nya saker hela tiden!! kontakta mig gärna för mer information..

groups.msn.com/JulieMarcus/pictures

Ha det så kul... Kram Julie

• Svar på tråden ~En hjälp på vägen för just DIG~
  • Bride2B..

Självklart... jag vet ju hur jobbigt det är att leta efter det "rätta"..
    Just nu har jag hjälp till lite på vägen i alla fall.. hoppas många finner den nyttig :)

• Browneyed Girl

Bride2b,
    Faktum är att jag gifte mig för ett par helger sen (svävar fortfarande på små rosa moln ), och den frisyr som påminner mest om den jag hade är "Håruppsättning nr 12" bland dina favoriter.
    Alltså till hälften uppsatt, till hälften utsläppt. Och så hade jag slöjan undertill, i nacken under allt håret om du fattar... Och så lite pärlor här och där.
    Är jättenöjd med den frisyren, den höll hela kvällen och det var kul att va lockig för mig som är spikrak i vanliga fall.

• Bride2B..

vad kul... :) hur mycket fick du betala för den??

• Browneyed Girl

1500:- inklusive provuppsättning och påklädning. Det var det värt!

• Bride2B..

det var inte så dyrt egentligen... bor du i GBG??

• veronica&john

Bride2B

Jag gillar verkligen erat brudpar till tårtan, vart hittar man den. Älskar de söta små nallarna... Vet du om det finns recept på de tårtorna som du hade bilder på?? Ska nämligen göra min egen tårta..
    För övrigt en jätte bra sida... :)

• Bride2B..

jag har faktiskt ingen aning om recepten.. jag hittade de på olika sidor, och där finns det bara bilder, inga recept eller så... :(

Fick hem mitt brudpar till tårtan idag.. Jag köpte min från Ebay.. Sök på "Me to you, Wedding" så hittar du ett par..
    Good Luck!! :)

• Knata

Hej Julie!! Jag är såååååååå nyfiken på vart du fått tag i din cape som du hade på bild??? Jag letar efter något sådant och kan inget hitta??!!

• Bride2B..

jag kan skicka länken här.. :)
    vad kul att du tyckte om den förrästen.. kramis :D

http://www .princessbridetiaras. com/newsite/pbt_products/bridalcape.shtml

PS. Glöm inte ta bort mellanslagen

Svar på tråden ~En hjälp på vägen för just DIG~