• Bride2B..

~En hjälp på vägen för just DIG~

För alla er som behöver lite tips och så... Jag har gjort er en liten tjänst!!

Jag har nämligen samlat ihop ett par saker/ideer för er.
    Sidan är inte helt fullständig ännu då jag hittar nya saker hela tiden!! kontakta mig gärna för mer information..

groups.msn.com/JulieMarcus/pictures

Ha det så kul... Kram Julie

• Svar på tråden ~En hjälp på vägen för just DIG~
  • Bride2B..

hej sötis!! det var jättesnällt av dig att säga så, det värmer verkligen i hjärtat :D Får jag fråga varför ni ska till sjukhuset?
    Din klänning är också underbart fint. Bestämmde att vi skulle ha ett mörk/vinrött, vitt och guld tema först, men eftersom jag hittade en annan klänning som slog mig med häpnad så fick jag ändra det mörk/vinröda ttill ljusrosa :) *hehe* vår budget är stor, pengarna är små... har inget jobb och är lite deprimerad för det. Jag vet hur jag vill ha det, men frågar är om jag kommer kunna få det :/ hur långt med planeringen har ni kommit?? själv har vi bokat kyrka och snackat me catering... letar fortfarande efter lokal..

Kolla gärna min andra tråd och svara på formuläret :)

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m798066-1.html

• prästmon

Bride2B
    Deppa inte ihop.. Det finns massor man kan göra för små pengar..Våran dotter ska ta bort sin urinblåsa, och få en ny av sin tarm. Jobbigt och tråkigt men det blir bättre för henne. Vi har kommit ganska så långt se din andra tråd men det är lite bökigt med tanke på att vi gifter oss uppe vid Sollefteå.. Har inte hittat tex caering så det fixar vi själva med inhyrd kock :) Man ska tavara på sina vänner ;). Om du vill ha lite tips så hör av dej på cia.waks@c-sam.nu Sköt om dej och tank på att det mesta går att lösa. Kram gumman/ Prästmon

• Bride2B..

:) har du msn också??

• LillaMisan

Vad intressant det var att titta på alla bilderna. Nu undrar jag vart du hittade tiarorna??

• prästmon

Bride2B
    Ja,det har jag och ICQ. Men hur det funkar vet jag inte.. Har en lillebror som kan alllt sånt ;).Lägg gärna in dej hos mej så att vi kan prata över det. Kram /Prästmon

• Bride2B..

LillaMisan, de flesta tiarorna är hämtade från;

www.princessbridetiaras.com/ klicka på Tiara gallerit på vänster spalt.. :) hoppas du hittar det du söker ;)

prästmon, vad har du för ICQ nr då?

• prästmon

:D Bride2B
    Jag kunde få fram det.. Mitt icq nummer är 273616052. Hoppas att allt är bra med dej. /Prästmon

• Septemberbrud-05

Åh, vilka bra tips i din länk med bilder du gjort!
    Jag gillar verkligen den droppformade buketten med röda & rosa rosor och murgröna :)

• Bride2B..

septemberbrud-05... vad trevligt att du gör det.. :D det är bara att sno ideér... hoppas de kommer till nytta... :)
    När i september skall ni gifta er?

prästmon.. har addat dig nu

• Bride2B..

Nu har jag lagt till fler bilder på skor m.m för er som vill se... :)

Svar på tråden ~En hjälp på vägen för just DIG~