• Bride2B..

~En hjälp på vägen för just DIG~

För alla er som behöver lite tips och så... Jag har gjort er en liten tjänst!!

Jag har nämligen samlat ihop ett par saker/ideer för er.
    Sidan är inte helt fullständig ännu då jag hittar nya saker hela tiden!! kontakta mig gärna för mer information..

groups.msn.com/JulieMarcus/pictures

Ha det så kul... Kram Julie

• Svar på tråden ~En hjälp på vägen för just DIG~
  • Bride2B..

flyttar upp och kollar om nån mer vill hitta lite tips!!!

• inte min tur än

Bride2B..
    De sär söta miranda björnarna hade vi också tänkt ha på vår bröllopstårta, de är så söta!
    Verkligen bra sida du har gjort!

• Bride2B..

inte min tur än... tack det var jätte gulligt... jag hittade mitt brudpar på Ebay om du vill veta det... :) kostade mig ungefär 220 kr eller nått... när är det dags för dig??

• Bride2B..

puffar upp om någon mer vill ha insperation m.m

• Julbrud

Hej Bride2B. Trevlig sida med fina bilder! Jag är nyfiken på korsetten som du ska ha, jag har sett den på nätet tidigare. Min klänning är ganska bar i ryggen och har trott att korsetten inte skulle passa, men din klänning ser också rätt bar ut i ryggen, eller? Var köpte du den?

• Bride2B..

jag beställde den från ebay, fast den visade sig vara för stor... jag sålde den samma dag som jag fick den. Ska vänta p min klänning innan jag bestämmer mig om att köpa en ny/till... :)

• Bride2B..

Underbar 050312.. nämän va kul :D

• Lime

ååå va bra! jag hittade mina drömskor!! kommer inte ihåg siffran men de hade stor klack och små blommor på!! TACK!!

Svar på tråden ~En hjälp på vägen för just DIG~