• _Sommarbrud_

27 augusti 2005

Vilka mer än jag är det som gifter sig då?

Berätta gärna lite om er..?
    Tex..Vad heter ni och eran blivande?
    Hur gamla är ni?
    Bor?

Själv heter jag Therese,min blivande man heter Björne (Björn)..Jag blir 21 nu till hösten och han är 23..
    Vi bor i en förort som ligger söder om Sthlm..

• Svar på tråden 27 augusti 2005
  • hipsterlillamy

Hjässan.....vart har du tagit vägen!!!!!

• _Sommarbrud_

Hej tjejer..

Hur går det för er i planeringen?

• Hjässan

I'm baaaack...
    Fick ett litet glapp´här på torget!
    Men,men...Dax att ta tag i saker och ting igen.

Hipp!
    Skönt att allt gick bra! Ta hand om dig nu så är du back in business snart.

• hipsterlillamy

Planeringen ja, jag borde ta tag i den och kolla upp festlokaler men har ju inte börjat med det än......!!!
    MÅSTE börja med det snart.
    Fick däremot hem inbjudningskorten förra veckan vilket var mkt skoj. Nu är allt klart till dom. Bara börja pyssla, men det får vänta ett tag till!

Hjässan: Skönt att du är tillbaka. Jag är nog back in business igen. Kanske inte fullt ut med jag siktar in mig på jobbet nästa måndag!! Känns otroligt skönt. Trodde aldrig jag skulle säga det men......

• hipsterlillamy

Planeringen ja, jag borde ta tag i den och kolla upp festlokaler men har ju inte börjat med det än......!!!
    MÅSTE börja med det snart.
    Fick däremot hem inbjudningskorten förra veckan vilket var mkt skoj. Nu är allt klart till dom. Bara börja pyssla, men det får vänta ett tag till!

Hjässan: Skönt att du är tillbaka. Jag är nog back in business igen. Kanske inte fullt ut med jag siktar in mig på jobbet nästa måndag!! Känns otroligt skönt. Trodde aldrig jag skulle säga det men......

• _Sommarbrud_

hipsterlillamy:

Vart har du beställt kort ifrån?
    Har du bara beställt papper,å så ska du göra egna eller?

• hipsterlillamy

_sommarbrud_:
    Jag beställde från Calligrafhen eller hur det nu stavas!!

Jo det är tomma kort som jag kommer att tillverka själv. Suuuperfina var dom. Lavendel med pärlemor.

• karsod

Hej sommarbrud!
    Vi ska också gifta oss den 27:e augusti 2005. Eller det lutar åt det i alla fall. Så gott som bestämt :).

Vi bor också söder om Sthlm, Haninge. Jag är 25 och min blivande 27.

Spännande!!

• _Sommarbrud_

Hipsterlillamy:

Okej! Då vet jag!

Svar på tråden 27 augusti 2005