• _Sommarbrud_

27 augusti 2005

Vilka mer än jag är det som gifter sig då?

Berätta gärna lite om er..?
    Tex..Vad heter ni och eran blivande?
    Hur gamla är ni?
    Bor?

Själv heter jag Therese,min blivande man heter Björne (Björn)..Jag blir 21 nu till hösten och han är 23..
    Vi bor i en förort som ligger söder om Sthlm..

• Svar på tråden 27 augusti 2005
  • hipsterlillamy

Jag köpte klänningen som jag blev förälskad i!!!!
    Får hämta den imorrn!!!!
    Den passar ju nu men jag har ju tänkt gå ner i vikt. Den går då att sy in så det är ju bra!!!

27Aug2005:
    Hej på dig! Kul med en brud från "norra" sverige!! Inte så långt från Umeå.
    Hur långt har ni hunnit i planering då?

• Skrutthumlan

hipsterlillamy

Va kul att du hittat en fin klänning!
    Har du bild på den? *nyfiken*

/Skrutt

• hipsterlillamy

Skrutthumlan:
    Har tyvärr inte hittat den klänningen på nån bild på nätet, men jag kommer nog att fota den nu när jag får hem den.
    Då kan jag lägga ut den!!

• Hjässan

Halloj!
    Va kul Hipp! Tänk att ha hittat sina drömmars klänning. Nu känns det som att du kommit igång! Du ska verkligen gifta dig...

• hipsterlillamy

Hjässan:
    Halloj, kul att höra av dig igen!!! Har inte sett dig på MSN heller på länge!!!

Ja visst är det otroligt, nu har man klänning. Som du säger....nu ska man verkligen gifta sig!!!!!!!!!!!

Har ni kommit nå längre då?

• annizzen

Vi gifter oss iofs den 20 augusti men jag tycker mig höra hemma här ändå eftersom vi gifter oss i Österhaninge kyrka söder om stockholm. Anna heter jag och är 22 år, min fästman heter Gustaf och är 26...
    Jag är född i Haninge men bor nu i Stockholm.

• Skrutthumlan

hipsterlillamy

Den ser jättefin ut!!!
    Måste kännas skönt att ha hittat "sin" klänning..

• hipsterlillamy

Ja det känns underbart måste jag säga!!
    Nu är det ur världen bland alla bröllopsuppgifter!!!

• Snöret 2

Får jag oxå vara med er?

Har precis bokat kyrka! Jiipiie! Vi gifter oss som sagt den 27:e augusti i Stockholm. Det känns otroligt skönt att ha både festlokal och kyrka bokade. Man kan liksom slappna av på ett annat sätt nu. Nog för att det finns hur mycket som helst att planera, men en sak i taget.

Vi tänkte också först ha bröllop i september, men efter några inlägg från föräldrar och vänner om att det nog är härligare i slutet av augusti fick det bli så. Samt att vår favoritkyrka var ledig detta datum, som tur var.

Hipsterlillamy:
    Det måste vara underbart att redan ha hittat sin klänning. Är det inte svårt att inte gå och titta på den hela tiden? Själv ska min mamma sy upp min klänning, så för mig gäller det bara att få inspiration. Har i och för sig en drömklänning framför mig redan.

Kram
    Snöret 2

Svar på tråden 27 augusti 2005