• _Sommarbrud_

27 augusti 2005

Vilka mer än jag är det som gifter sig då?

Berätta gärna lite om er..?
    Tex..Vad heter ni och eran blivande?
    Hur gamla är ni?
    Bor?

Själv heter jag Therese,min blivande man heter Björne (Björn)..Jag blir 21 nu till hösten och han är 23..
    Vi bor i en förort som ligger söder om Sthlm..

• Svar på tråden 27 augusti 2005
  • _Sommarbrud_

hipsterlillamy:

Klart det ordnar sig! Jo precis..man har ju lite tid att planera på så..men det känns skönt..

Det går bra för mig,vi har fixat lokal nu åxå,så nu e dom bekymrena ur världen..

• hipsterlillamy

_sommarbrud_:
    Skönt!! Jag tänker precis börja kolla upp lite sånt här i stan. Om det blir bygdegård eller restaurang vet jag inte än.
    Vi ser väl vad som blir bäst!!

• _Sommarbrud_

hipsterlillamy:

Va skoj! Lycka till i letandet då!

• Hjässan

Hipp:
    Har ni många ställen att välja på där uppe? Det kanske inte är lika uppbokat som här nere? Egentligen skulle man gifta sig uppe på en fjälltopp! Det skulle ju vara bra maffigt! Praktiskt..!!!??? Njaaa...

• hipsterlillamy

_sommarbrud_: Tack. Kan nog behövas.

Hjässan:
    Nja det finns inte sååå mkt att välja på egentligen. Man vill ju vara så nära stan som möjligt så man slipper hålla på med resor och sånt till gästerna.
    Bygdegårdar finns det väl gott om men vi vill helst "lämna" bort allt. Om du förstår vad jag menar!!
    Måste bara ränka och kolla hur mkt som skiljer mellan catering och restaurang.

Fjälltopp skulle vara underbart. Vi som är fjällmännskor. Är uppe minst 2-3 gånger på år och kör skoter!!!
    Det kan jag lova att det förslaget skulle min sambo gilla!!!!

• Hjässan

Hipp:
    Jag har tyvärr inte varit i fjällen under vintertid...Om man inte räknar en helg i Sälen med förra jobbet. Men för några år sedan var jag med mitt ex i Saxnäs en sommar.Han var tokig i att flugfiska! Det var ju enormt vackert där med Marsfjället och Kultsjön nedanför!!!! Det är nåt av det vackraste jag har sett faktiskt!

• hipsterlillamy

Hjässan: Ja det är otrolit vackert i fjällen!!!

• hipsterlillamy

Hjässan:
    Det är bara bra. Börjar halvt få panik bara. Läste precis i umeå tråden att folk har börjat boka lokal redan hösten nästa år.
    Jag måste nog få tummen ur a*slet om vi ska få det vi vill ha!!!

Annars med dig då?

• Hjässan

Hahaha...Ja,det är väl det som är problemet.Tummen sitter lite väl hårt ibland!

Svar på tråden 27 augusti 2005