• _Sommarbrud_

27 augusti 2005

Vilka mer än jag är det som gifter sig då?

Berätta gärna lite om er..?
    Tex..Vad heter ni och eran blivande?
    Hur gamla är ni?
    Bor?

Själv heter jag Therese,min blivande man heter Björne (Björn)..Jag blir 21 nu till hösten och han är 23..
    Vi bor i en förort som ligger söder om Sthlm..

• Svar på tråden 27 augusti 2005
  • Hjässan

Hipster...:
    Först och främst går det inga båtar ditut.Man måste alltså åka i egen båt.Det skulle bli väldigt många turer om man ska få över ca 80pers. Sen finns det inga möjligheter att få kylmöjligheter till så mycket mat...Inte så många sovplatser...Och sen tanken på att åka 15 turer med båten när folk ska hem,med lite grann under västen! Då blev vi avskräckta ganska snabbt! :o)

• hipsterlillamy

Hjässan: Ja då förstår jag!!!!=D
    Blir för mkt!!!

Ja igår kväll hade vi kräftfest här hemma med mina svärföräldrar så vi berättade den glada nyheten!!=)
    Dom blev så glada!!=)
    Det är bara det att nu börjar min m2b att smått fundera på kyrka ändå!!!!!!!!!!
    När han hörde att hans mamma tyckte det skulle vara kul om vi ville vigas av samma präst som dom/hans syster vigdes av!!!
    Va gör man!! Det är ju egentligen bruden som ska drabbas av bröllopsnoja!!!!=)

• Hjässan

Ja se karlar! Dom låtsas att inte bry sig så mycket,men i slutändan.....
    Hur känner du då? Vill du gifta dig i kyrkan eller hemma på gården?

• hipsterlillamy

Ja visst är dom rolig karlarna!!!=)
    Jo vi var iväg igår på dan och tittade på ett litet kapell här i Umeå. Helena Elisabeth heter det. Det är supermysigt, litet, alldelens perfekt för vårt bröllop.
    Så jag ringde dit igår eftermiddag och hörde mig för. Skulle kosta 1350:- för hyra samt kantor. Så jag tror det får bli det. Vi skulle bestämma oss ikväll så i sånt fall bokar jag imorrn!!=)
    Det blir bättre för att då kommer man närmare festlokalen samt att min m2b skulle kunna tänkas att vigas där MED alla gäster(inte så lång altargång=D
    Han e livrädd för att stå längst fram!!!!!!!=D
    Sen kommer vi att försöka få prästen som vigde hans mamma&pappa samt hans syster.
    Så det låter ju bara bra.
    Vilken tjej har inte drömt om att få vigas i en kyrka, nog för att det skulle vara fint hemma oxå....men, men.

• Hjässan

Hipp:
    Va kuuuul! Har ni bestämt er???? Ska ni boka kapellet idag? *nyfiken*

• hipsterlillamy

Vi har bestämt oss!!!!!
    Det blir kappellet så jag ska ringa och boka det idag!!!!!!!
    Nu gäller det bara att försöka få tag i prällen sen!!!

• _Sommarbrud_

hipsterlillamy:

Gu va skoj! Lycka till nu då!

• hipsterlillamy

_Sommarbrud_:

Tack!! Det ska nog ordna sig, hoppas jag!! Men det är ju ett bra tag kvar så!!!
    Hur går det för dig då?

• Hjässan

Hipp:
    Va roligt! Jaha..Nu blev det kyrkligt iaf såhär huxflux!!! Det är skönt att det inte bara jag som hoppar emellan valen!

• hipsterlillamy

Hjässan: Nä du, vi verkar vela rätt så mkt vi oxå!!!
    Men nu känns det lugnt när det är ordnat iaf!!
    Nu kanman ta det lugnt ett tag!!

Svar på tråden 27 augusti 2005